Hop til indhold

Recommended Posts

Hillerød ligger lidt langt for mig. Men hvis nogen kan give en god rapport, ser de store bryster på en ung dame ud som en tur værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har svært ved at se hvordan 1700 for 30 min er "for godt til at være sandt"..

Normalprisen er et godt stykke under. Hun giver ingen superfransk eller kys (så forvent ikke GFE).. Lyder ret dyrt og kedeligt imo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Legetimen skrev, for 26 minutter siden:

Har svært ved at se hvordan 1700 for 30 min er "for godt til at være sandt"..

Normalprisen er et godt stykke under. Hun giver ingen superfransk eller kys (så forvent ikke GFE).. Lyder ret dyrt og kedeligt imo

Jeg prøvede at give det en chance 

Ret mekanisk oplevelse fra hende. Pikken straks i munden for at gøre mig klar. Derefter blev kondomet glemt og jeg fik sex uden. Ups. Det kommer jeg nok til at fortryde, gætter jeg.

Lækker pige, kedelig oplevelse.

Stedet: rodet, og der lugter kraftigt af dyr.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Ret mekanisk oplevelse fra hende. Pikken straks i munden for at gøre mig klar. Derefter blev kondomet glemt og jeg fik sex uden. Ups. Det kommer jeg nok til at fortryde, gætter jeg.

Lyder kedelig, har mødt hende uden for hendes hjem, ganske god og lækker oplevelses. 
Det et år siden, så meget kan været sket, og ikke samme priser som der skrives nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 19.7.2024 at 15:41:

Men det kan da ikke være rigtigt…..?? 
Mange herinde argumentere konstant om at hvis man bare betaler nok, så er der garanti for en fantastisk oplevelse, er det ovenikøbet en dansk pige, så kan det aldrig gå galt…. Så det lyder da fuldstændig usandsynligt….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:

Ja, de virker retvisende. Hun ER pæn

Takker;)

Men det virker lidt som om, annoncen er "død"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har nu skiftet link/annonce.

Hun har også fjernet et billede, som jeg tror var lånt fra nettet, nøgen i en bruser. 

På det billede havde "hun" nogle flotte runde bryster.

nu har hun tilføjet et andet billede på toilet, taget i et spejl med en skjorte på. 

Men, her ser det ikke ud til, det er faste runde bryster, Men måske nogle der "hænger" lidt mere. 

Mit spørgsmål, er til en der har været der, som kan beskrive om hun har der faste runde bryster ( der gamle billede ) eller om det er ( som det LIGNER ) Nogle lidt slappe bryster? 

Link til ny annonce: 

Link

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 6.8.2024 at 20:18:

Hun har nu skiftet link/annonce.

Hun har også fjernet et billede, som jeg tror var lånt fra nettet, nøgen i en bruser. 

På det billede havde "hun" nogle flotte runde bryster.

nu har hun tilføjet et andet billede på toilet, taget i et spejl med en skjorte på. 

Men, her ser det ikke ud til, det er faste runde bryster, Men måske nogle der "hænger" lidt mere. 

Mit spørgsmål, er til en der har været der, som kan beskrive om hun har der faste runde bryster ( der gamle billede ) eller om det er ( som det LIGNER ) Nogle lidt slappe bryster? 

Link til ny annonce: 

Link

Hun har ikke faste runde bryster. De er sådan store og lidt slappe med piercinger i brystvorterne.

Og hun havde kun trimmet hårene under armene, personligt syntes jeg det er for meget.i forhold til den trimmede mis er jeg mere neutral.

Redigeret af xazia
lidt mere info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...