Coconut14 22 Skrevet 19. Juli Hej allesammen nogle der har været forbi hende her? Lyder næsten for godt til at være sandt https://annoncelight.dk/showad/406356 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 19. Juli Coconut14 skrev, for 6 minutter siden: Hej allesammen nogle der har været forbi hende her? Lyder næsten for godt til at være sandt https://annoncelight.dk/showad/406356 Hun er god nok, kender hende fra det jyske. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 22 Skrevet 19. Juli Tak for svaret @Thomson Men er hun os det værd eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 19. Juli Hillerød ligger lidt langt for mig. Men hvis nogen kan give en god rapport, ser de store bryster på en ung dame ud som en tur værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 19. Juli Har svært ved at se hvordan 1700 for 30 min er "for godt til at være sandt".. Normalprisen er et godt stykke under. Hun giver ingen superfransk eller kys (så forvent ikke GFE).. Lyder ret dyrt og kedeligt imo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 19. Juli (edited) Legetimen skrev, for 26 minutter siden: Har svært ved at se hvordan 1700 for 30 min er "for godt til at være sandt".. Normalprisen er et godt stykke under. Hun giver ingen superfransk eller kys (så forvent ikke GFE).. Lyder ret dyrt og kedeligt imo Jeg prøvede at give det en chance Ret mekanisk oplevelse fra hende. Pikken straks i munden for at gøre mig klar. Derefter blev kondomet glemt og jeg fik sex uden. Ups. Det kommer jeg nok til at fortryde, gætter jeg. Lækker pige, kedelig oplevelse. Stedet: rodet, og der lugter kraftigt af dyr. Redigeret 19. Juli af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 19. Juli thedanishdude skrev, for 1 time siden: Jeg prøvede at give det en chance Ret mekanisk oplevelse fra hende. Pikken straks i munden for at gøre mig klar. Derefter blev kondomet glemt og jeg fik sex uden. Ups. Det kommer jeg nok til at fortryde, gætter jeg. Lækker pige, kedelig oplevelse. Stedet: rodet, og der lugter kraftigt af dyr. Lyder kedelig, har mødt hende uden for hendes hjem, ganske god og lækker oplevelses. Det et år siden, så meget kan været sket, og ikke samme priser som der skrives nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 20. Juli (edited) Men er billederne retvisende og nye? Redigeret 20. Juli af PoulPik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 22. Juli thedanishdude skrev, den 19.7.2024 at 15:41: Jeg prøvede at give det en chance Ret mekanisk oplevelse fra hende. Pikken straks i munden for at gøre mig klar. Derefter blev kondomet glemt og jeg fik sex uden. Ups. Det kommer jeg nok til at fortryde, gætter jeg. Lækker pige, kedelig oplevelse. Stedet: rodet, og der lugter kraftigt af dyr. Men det kan da ikke være rigtigt…..?? Mange herinde argumentere konstant om at hvis man bare betaler nok, så er der garanti for en fantastisk oplevelse, er det ovenikøbet en dansk pige, så kan det aldrig gå galt…. Så det lyder da fuldstændig usandsynligt…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 27. Juli PoulPik skrev, den 20.7.2024 at 16:38: Men er billederne retvisende og nye? Ja, de virker retvisende. Hun ER pæn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 28. Juli thedanishdude skrev, for 14 timer siden: Ja, de virker retvisende. Hun ER pæn Takker;) Men det virker lidt som om, annoncen er "død" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 1. August PoulPik skrev, den 28.7.2024 at 11:50: Takker;) Men det virker lidt som om, annoncen er "død" Hun "arbejder" vel kun efter behov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 6. August (edited) Hun har nu skiftet link/annonce. Hun har også fjernet et billede, som jeg tror var lånt fra nettet, nøgen i en bruser. På det billede havde "hun" nogle flotte runde bryster. nu har hun tilføjet et andet billede på toilet, taget i et spejl med en skjorte på. Men, her ser det ikke ud til, det er faste runde bryster, Men måske nogle der "hænger" lidt mere. Mit spørgsmål, er til en der har været der, som kan beskrive om hun har der faste runde bryster ( der gamle billede ) eller om det er ( som det LIGNER ) Nogle lidt slappe bryster? Link til ny annonce: Link Redigeret 6. August af PoulPik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 6. August https://annoncelight.dk/showad/408098 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 16. August (edited) PoulPik skrev, den 6.8.2024 at 20:18: Hun har nu skiftet link/annonce. Hun har også fjernet et billede, som jeg tror var lånt fra nettet, nøgen i en bruser. På det billede havde "hun" nogle flotte runde bryster. nu har hun tilføjet et andet billede på toilet, taget i et spejl med en skjorte på. Men, her ser det ikke ud til, det er faste runde bryster, Men måske nogle der "hænger" lidt mere. Mit spørgsmål, er til en der har været der, som kan beskrive om hun har der faste runde bryster ( der gamle billede ) eller om det er ( som det LIGNER ) Nogle lidt slappe bryster? Link til ny annonce: Link Hun har ikke faste runde bryster. De er sådan store og lidt slappe med piercinger i brystvorterne. Og hun havde kun trimmet hårene under armene, personligt syntes jeg det er for meget.i forhold til den trimmede mis er jeg mere neutral. Redigeret 16. August af xazia lidt mere info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg