Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/405441

Halløj alle mænd og kvinder der nu klikker ind og kigger;)

Så fik jeg endelig besøgt den smukke og skønne @McMittens i Hjørring i dag :wub:

det var egentlig meningen jeg skulle ha set hende noget før men har bare haft travlt. Hun bor i en super flot lille lejlighed midt inde i Hjørring centrum og der ligger en parkeringsplads 100m fra lejligheden, selvom det er i centrum er det stadig et diskret sted så ikke alle og enhver kan se en så det bare kæmpe plus:D lejligheden var os ren pænt og orden

Det startede med at jeg kom ind i lejligheden og fik et kram og velkommen til, jeg havde os lige en kold sodavand med til hende (stay hydrated):P vi fik hurtigt ordnet betalingen en halv time blev det til og det har helt sikkert vært en af mine bedste oplevelser længe, vi tog lige et hurtigt bad hvor hun da os gav lidt kærlighed til lillemanden:rolleyes: vi gik så ind i sengen og der forsatte hyggen så, det var godt nok svært og holde fordi hun var så vild, men det elskede jeg nu os, jeg kom og hun var glad, så kan man jo os kun selv blive glad hendes smil er super flot og hendes billeder passer 100% med hvad du ser jeg vil faktisk sige hun ser bedre ud i virkeligheden. jeg havde stadig lidt tid tilbage da jeg kom så vi brugte det sidste tid på og hyggesnakke, det var os super skønt der var plads til det og man kunne sagtens mærke at hun ikke bare var en der vil ha en ud af døren så hurtigt som muligt.

10/10. Kan helt sikkert anbefales og bestemt ikke sidste gang jeg kommer, tror det bliver min nye favorit:wub:

Og kan i så have en fantastisk fredag/weekenden:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, for 31 minutter siden:

kan i så have en fantastisk fredag/weekenden:P

Tak for en fin anmeldelse. 

Jeg har bedt om at den flyttes til anmeldelser. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 1 time siden:

Tak for en fin anmeldelse. 

Jeg har bedt om at den flyttes til anmeldelser. 

/North 

Jeg takker, først nu jeg opdager jeg fik den postet det forkerte sted:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...