detgodeliv 28 Skrevet 19. Juli (edited) Hej, nogen som kunne være klar på en trekant med Ten, en som hun kender og har hendes nr?? så hun selv kan sige ok for vedkommende. Redigeret 19. Juli af detgodeliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjukju 9 Skrevet 20. Juli Utroligt, at ingen melder sig. Jeg er desværre for blufærdig, men det vil da helt klart være en oplevelse, hvis bare man kunne abstrahere fra en anden mand i seancen……….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 20. Juli Kjukju skrev, for 49 minutter siden: Utroligt, at ingen melder sig. Jeg er desværre for blufærdig, men det vil da helt klart være en oplevelse, hvis bare man kunne abstrahere fra en anden mand i seancen……….. ja, kun en der har været ved hende fornylig, hvor det ikke lige passet nu her. hun er klar på to sværd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 20. Juli Kan man få et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frandsen 9 Skrevet 23. Juli Giv lyd. Jeg har været ved Ten flere gange og er klar på en trekant. Har jeg prøvet masser af gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 9. November (edited) Nogen der er klar i aften, hvis hun med er på den Redigeret 9. November af detgodeliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 16 Skrevet 9. November detgodeliv skrev, for 1 time siden: Nogen der er klar i aften, hvis hun med er på den Kunne jeg godt være frisk på. Kørte forbi butikken i dag og tænkte det godt nok var ved at være et stykke tid siden jeg har set den dejlige Ten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg