Isenvad 71 Skrevet 21. Juli, 2024 Er der ingen der har erfaringer med hende? https://annoncelight.dk/showad/402185 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 21. Juli, 2024 Et bud ku være hende med samme navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 71 Skrevet 21. Juli, 2024 Tak. Men der er ikke rigtig nogen erfaring om hun er ægte og indlevende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 21. Juli, 2024 (edited) Nåh, synes jeg ellers, jeg læser i 3 af anmeldelserne. Uden jeg jo ved, hvad du mener med 'ægte'. Og 'indlevende'. 6. April kapitulere.Louises indlevelses evne er total i top,og man er bestemt ikke i tvivl om hun er vild med sex. Skrevet 9. April Jeg og en kammerat havde en særdeles dejlig oplevelse i fredags med Louise34 hjemme hos mig. Det bestemt en særdeles god oplevelse som helt sikkert skal gentages. Hun er super sød og nærværende har en stor grad af indlevelse i (særklasse) uden tvivl. Jeg kan kun bekræfte at billederne er meget vellignende, hun skuffer bestemt ikke med udseegnet, hun er bare flot og dejlig. Det varer ikke længe før det skal prøves igen. De bedste anbefalinger herfra Redigeret 21. Juli, 2024 af nillerniller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denlillenye 3 Skrevet 22. Juli, 2024 Det er ikke hendes billeder. Hun har dog tidligere brugt egne billeder. Det er lækkert frækt sex og hun er nærværende, indlevende. Hun nyder det hun gør og det kan mærkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg