Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/401138

Var forbi hende.

Hun så sød ud og fræk 

Hun er smuk og fræk, en ung pige.

Hun ligner ikke en på 25 men yngre.

Bestilte 15 min med kys og bj uden og sex.

Hun tager imod mig med en lille kimono.

Den dækkende lige knap Hendes fantastiske røv.

Hun har en fast røv.mums.

Betale så .

Så tog jeg tøjet af, så kom hun ind .

Kysser i et par minutter.

Hvor efter fik jeg en dejlig blowjob.

Hvor efter suttede hendes dejlig glatte fisse, hun nød det. 

Hvor efter på med gummi.

Og så skulle jeg op i hendes stramme fisse.

Hvorefter jeg kneppede hende i 8 min.

Hvor jeg kyssser hende og kysser hendes fantastiske bryster.

De er lige en stor hånd. Med de flotteste små brystvorten.

Hun kunne godt li at man tager på dem.

Hun er rigtig sød og smuk ung pige.

Kan kun anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er allerede en tråd om hende/stedet... Men imponerende, hvor meget du nåede på 15 minutter;-) Jeg kan dog ikke genkende din beskrivelse af pigen -hun var nærmest lige modsat -for en uge siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej så fik jeg besøgt Nice og Mint og vil klar anbefale begge 2. 
Bestille begge to for en halv time massage og sex. Jeg fik en rigtig god modtagelse et hurtigt bad som jeg altid gør når jeg besøger sådan nogen steder, En rigtig god gang massage ad begge piger var rigtig dejlige og masser af kys ligesom jeg kan lide det. Derefter til sex den hvad også rigtig dejlig fik og ride tur af begge piger og slutte med Nice i mens Mint massage mig i mens. 

Redigeret af hamframidtjylland

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamframidtjylland skrev, for 16 timer siden:

Bestille begge to for en halv time massage og sex. Jeg fik en rigtig god modtagelse et hurtigt bad som jeg altid gør når jeg besøger sådan nogen steder, En rigtig god gang massage ad begge piger var rigtig dejlige og masser af kys ligesom jeg kan lide det. Derefter til sex den hvad også rigtig dejlig fik og ride tur af begge piger og slutte med Nice i mens Mint massage mig i mens. 

Jeg har respekt til en vis grænse for stavefejl. Men kan du ikk lige stoppe lidt op, næste gang du skriver en anmeldelse, og så læs teksten igennem inden du sender.....

De sidste sætningerne giver jo ikke engang mening..

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamframidtjylland skrev, den 25.7.2024 at 16:01:

-Smag og behag vi er åbenbart meget forskellige... -det eneste jeg er enig i er "modtagelsen" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 22 minutter siden:

-Smag og behag vi er åbenbart meget forskellige... -det eneste jeg er enig i er "modtagelsen" 

Det kan jo også tænkes at behandlingen har været forskellig - af forskellige grunde. Jeg fornemmer fx at visse thaipiger er rigtig glade for mig enten på trods af alder eller pga alder. Der er måske lidt mere ro på. Ikke 4 forskellige positioner på 10 minutter og ikke kravlen og flytten rundt. Andre piger kan lide fyre med lidt mere krudt i. Smag og behag.
Jeg lader pigerne vide hvad jeg kan lide, har bestilt og så lader jeg dem om at “lede seancen”. Giver en ekstra skilling, hvis de har hørt efter og gjort det god.

Tænker det kan være meget forskelligt hvordan vi kunder “møder pigerne”

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kunne det jo være på sin plads -at i nævnte om i rent faktisk har været i Ejby -inden i kommer for godt igang med, at give hinanden ret;-) i alt muligt som i åbenbart ved hvordan... 

@Big3lover, @Slowman og @Dylmer.

Det er jo så nemt at kloge sig på andres bekostning/hvis man ikke selv har stået i situationen på stedet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Min kommentar er helt generel og derfor helt uafhængig sf om jeg har været i Ejby, hvilket jeg faktisk har.

-Jamen så er det vel ikke nødvændigt, at lave en "generel" betragtning -ville måske være mere bidragende/forstående -når du nu selv har været der... -at nævne din oplevelse af stedet... (jeg har været der flere gange, ved forskellige piger, men de tidligere var bedre oplevelser/massage)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

-Jamen så er det vel ikke nødvændigt, at lave en "generel" betragtning -ville måske være mere bidragende/forstående -når du nu selv har været der... -at nævne din oplevelse af stedet... (jeg har været der flere gange, ved forskellige piger, men de tidligere var bedre oplevelser/massage)

Hvis du nu læser det jeg skriver en gang til, så har jeg faktisk været der.

og jo en generel betragtning er altid godt, især når der som her, er lidt forskel på de forskellige anmelderes oplevelse af servicen - også selvom du tilfældigvis ikke mener det. 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

... og generelle betragtninger kan taget i generel debat. At man har forskellige oplevelelser på samme sted er helt naturligt og skal naturligvis respekteres, men skal ikke gøres til debat i trådene.

Så hvis nogle har noget at bidrage med omkring "Nice fra Ejby" skal de være så velkomne i denne tråd. HVORFOR folk har forskellige oplevelser kan man passende oprette tråde om andre steder.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...