Dc0306 39 Skrevet 22. Juli En hurtig beslutning om at besøge denne skønhed kommer jeg ikke til at fortryde. Bliver mødt af en pige i frækt undertøj og genert på den helt vilde sexede måde. Vi kommer ind i værelset og får tøjet Vi kysser og bliver stille lagt tilbage og kysset lidt mere før jeg bliver bedt om at ligge mig på maven da jeg har bedt om en gang massage først hun ville nok gerne springe den over men efter 20.min ville jeg ikke haft undværet den. Totalt afslappet og lige i stemning til en af de bedste afslutninger jeg længe har prøvet. Pige 10 Sted 8 Agten 10 https://annoncelight.dk/profile/Julia_2025 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2300 Skrevet 22. Juli For fremtidige søgninger. Sweet Vietnam Girl https://annoncelight.dk/showad/404577 1 3 2 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 923 Skrevet 22. Juli (edited) Stop dog disse evindelige opslag lille peter.....der er jo i linket annoncen Redigeret 22. Juli af reknas 4 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 156 Skrevet 22. Juli lille_peter skrev, for 2 timer siden: For fremtidige søgninger. Sweet Vietnam Girl https://annoncelight.dk/showad/404577 Det er jo annoncen du linker til og ikke en evt fremtidig søgning. ? Stop venligst disse i fremtiden. Se linket i opslaget som er rigeligt fint jo. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 22. Juli Og hvis jeg kigger på AL og søger efter 404577 her på EG finder jeg ikke denne tråd hvis ikke LP havde lavet et opslag! Så bare bliv ved Lille_Peter 3 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 23. Juli Så fik jeg også besøgt den søde pige fra Vietnam, og kan fuldt tilslutte mig ovenstående beretning. Jeg tror nu nok, hun har glemt at lægge momsen til sin opgivne alder, men tænk ikke på det. Pigen er super sød, og med et kønt ansigt og dejlige små faste bryster. Hun spillede lidt genert, og fniste mens hun lagde hænderne over brysterne, som om jeg ikke måtte se dem, men det var kun et lille frækt skuespil. Efter lidt kæleri, skal jeg lige love for hun blev fræk. Jeg fik et lækkert onanishow, og mens hun lå og vred sig i sengen, talte hun det frækkeste jeg har hørt fra en glædespige. "Please fuck me, I want you inside my pussy, take me hard" og meget mere af samme skuffe. Billedet hvor hun står i en bikini, tror jeg ikke er ægte, men de andre billeder ligner meget godt. Hun har planer om at blive i Bording indtil næste uge, så jeg skal da helt sikkert have en omgang mere før hun drager videre - min bedste anbefaling herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 23. Juli Har også allerede en tid igen SKAL besøges igen inden hun måske tager hjem før tid da det er lidt svært at finde lejligheder for tiden. Hun er en perle som skal besøges gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 6. August Var lige en tur forbi hende igen den her gang en grædefærdig pige da hun har en stakler. Efter hun har spurgt om hjælp og han hjalp hende i en dag. Og nu truer og skriver han alt muligt til den stakkels pige hun ved ikke hvad hun skal gøre. Hun er bange for han vil gøre skade på hende hvis hun kke betaler nogen penge til ham. Eller hun bare blokere ham. Så hun kan gøre det hun er her for at tjene penge. Og ikke være bange for det er ham der kommer og gør skade på hende. Tænker bare hvad er det der sker for nogen mænd at de kan få ejer fornemmelser. Jeg skammer mig engang imellem over over hvordan nogen kan være så kolde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 104 Skrevet 6. August Desværre er der syge mænd, der burde udrenses. Der burde være en form for register over godkendte mænd, så pigerne kan føle sig tryggere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 7. August rockett skrev, for 14 timer siden: Desværre er der syge mænd, der burde udrenses. Der burde være en form for register over godkendte mænd, så pigerne kan føle sig tryggere. Ja burde smide navn og billede og billeder af beskederne og arbejds plads op et sted så pigerne kan afvise ham. men hun er for bange til at gøre noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg