Hop til indhold
Bebop

Maysaa Thai massage (Frb)

Recommended Posts

Efter at have opgivet en ellers lækker ung dame ville jeg have en gang Thai med stimulation for at falde ned over skuffelsen. Kunne lige så godt prøve nyt, da der ikke var ikke sikre kort i nærheden, så det blev Maysaa

Valgte oliemassage til 300 for en time. Den dag stod det som "tilbud" i annoncen. Den ca. midt-i-30'erne "agtige" kvinde, der tog imod, forklarede at det var blød massage. Det gjorde hun i øvrigt på dansk (jeg husker ikke alt klart - måske var der lidt engelsk indimellem vores samlede konversation?)

O.k. jeg skulle bare slappe af. Massagen var i den bløde ende uden at blive til ren oliestrygning. Det var o.k. uden at være prangende. Ved en fordobling af prisen blev det lidt sjovere til sidst.

Alt i alt var min oplevelse på det gennemsnitlige.

Stedet er pænt og nyindrettet. Hun sagde at de lige skulle tjene flere penge, før de købte mere indbo. Jeg synes ikke der ligefrem manglede noget. Sengen jeg lå på under massagen knirkede en lillebitte smule, hvilket hun var utilfreds med - det var åbenbart en gammel en. For mig var det så lidt, at jeg dårligt bemærkede det - og sammenlignet med senge jeg ellers er stødt på var den absolut i den bedre ende, men til massagebrug dog uden hul til ansigtet - altid lidt ærgerligt, hvis man får skuldermassagen liggende på maven.

Min massør var venlig, smilende og serviceminded med en god figur og pænt ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...