Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle, jeg håber i har det godt.

Først og fremmest,  vil jeg gerne se tak for alle de brugbar tråd og anmeldelser jeg læste gennem de sidste par år siden jeg begyndte at bruge denne hjemmeside.

Det er mit første gang skriver her, og jeg håber nogen af jer med bedre videnskab om denne Varde kunne hjælpe mig.

Jeg har altid været meget interesseret i role-spil. Desværre er det svært at finde en kæreste der er god til det.

Jeg tænkte mig før, at en GP kunne være det bedste svar for mit ønske. 

Jeg læste mange profiler hvor pigen siger at hun tilbyder role-spil, men desværre,  er det altid ikke sandt i virkeligheden. 

Hver gang, bruger jeg tid på at skrive om mit ønske, og forklarer hvad er det jeg leder efter, og jeg siger meget klart st jeg er villig at betale ekstra for det, men når tiden kommer til at besøge,  finder jeg at pigen var ikke den en der skrev med mig, eller hun taler igen engelsk,  som betyder at hun kan slet ikke lave role-spil, aftalen om kostumer eller outfits vi haft er lige som har aldrig sket osv...

Så jeg skriver til jer her og håber at nogle af de gladiators med bedre erfaring kan anbefale en eller flere piger der er faktisk i stand til at lave role-spil og har de vigtige færdigheder til at forstå mine krav og ønsker. 

Jeg håber i kan hjælpe mig,  og på forhånd mange tak for jeres tid

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mndbig

Er sikker på at min Ejer og Domina Lady Cherie kan gi dig hvad du søger

Foreslår at du skriver om dine fantasier og ønsker til Ladyen og Dominaen vil være forstående over for dig

https://www.cherie.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at gå efter discount løsningen hos de udenlandske piger hvor du kommunikerer med bagmænd. 

Find en Dansk GP af de etablerede hvor du skriver direkte med pigen selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv er særdeles god til rollespil, men uanset hvem du ønsker at kontakte, er det er nok en god ide at først at skrive en sms eller mail og forklare lidt om rollespillet, for synes gp'en ikke selv det er sjovt eller ok, fungerer det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Lad være med at gå efter discount løsningen hos de udenlandske piger hvor du kommunikerer med bagmænd. 

Find en Dansk GP af de etablerede hvor du skriver direkte med pigen selv. 

Tak, jeg prøvede også med danske PG, men jeg fandte ikke nogen der tilbyder det, eller dem jeg prøvede med var ikke særlig god til det. Kender du nogen du kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...