Hop til indhold
Guest Bødlen

Er smuttet.

Recommended Posts

Guest Bødlen
Skrevet (edited)

Hej tak for gode år. Men rigide håndteringer advarsler og mangel på kvalitet gør at jeg er smuttet - hav det pænt alle sammen. 
Heldnog lykke med forretnimgen til ejer af forum

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 29 minutter siden:

Hej tak for gode år. Men rigide håndteringer advarsler og mangel på kvalitet gør at jeg er smuttet - hav det pænt alle sammen. 
Heldnog lykke med forretnimgen til ejer af forum

Det er en trist udvikling, der har været de seneste par måneder, ikke mindst som indlæggene har forandret sig, fra at være anmeldelser og efterlysninger som det primære, til nu, hvor ligegyldige kommentarer og mudderkast fylder mere og mere.

Jeg går med samme overvejelser, men håber stormen snart lægger sig igen.

God vind fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bødlen skrev, for 55 minutter siden:

Hej tak for gode år. Men rigide håndteringer advarsler og mangel på kvalitet gør at jeg er smuttet - hav det pænt alle sammen. 
Heldnog lykke med forretnimgen til ejer af forum

Kære Bødlen:)

Tak for din tid herinde ;) - jeg er enig i dine seneste oplevelser af forholdene herinde på EG - aldrig før så utrygt at skrive samt intetsigende at være herinde og det i hele EG´s levetid som er 12 år - jeg selv har været her i 11 år synes derfor jeg kan udtale mig herom.

Held og lykke fremover til dig:)

Bedste hilsner

Nye tider

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist, men jeg er ret enig der er ikke meget formål med og skrive noget som helst pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyg dig... Eller vælg at blive?  Når du smutter, så kommer der 2 nye medlemmer, og ..  Synes du skal blive, og bare følge med udviklingen.

Vi kan måske blive enige om at linjen den er sat hårdt, det sidste stykke tid. Men skal én moderator få dig til at melde dig ud??  Nej vel.... Lad os fortsætte det vi har gang i... Et godt fællesskab og skrive om det vi er fælles om, selvom der er udfordringer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er her på EG sjældent syntes jeg, måske 1 gang om måneden så jeg ved ikke helt hvad tråd starter mener med at kvaliteten er faldet. Jeg bruger kun EG sjældent når jeg ser en ny tøs dukker op på stjernehimmelen. Ellers holder jeg mig fra EG, orker ikke at læse og hænge ud her. 

Livet skal leves in RL ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...