Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

 

Jeg havde kontakt med Amy igår og fik adressen på Torvegade. I dag skriver jeg igen for at høre om hun stadig er der, hvilket jeg får bekræftet og tager afsted mod Christianshavn.

Da jeg ankommer til adressen får jeg at vide, at jeg lige skal vente 5 minutter på gaden, hvorefter jeg fik en sms, om at jeg kunne komme op. En køn meget spinkel relativ høj pige med mørkt hår klædt i almindeligt tøj lukkede mig ind og præsenterede sig som Cleo. Jeg spurgte til Amy, men fik at vide, at Amy var taget på ferie. Jeg følte mig lidt snydt, men fint nok, hun så ret godt ud, så jeg betalte hende 1000 kr for 30 minutter (prisen for 15 minutter er 600 kr) 

Da vi var kommet af tøjet startede det godt ved, at hun ømt kyssede mig på brystet, hvilket for alvor fik liv i banditten, men herefter gik det stejlt ned ad bakke mht. service og engagement. Efter de højst 30 sekunders kys på brystet fik hun fat i et kondom og begyndte så at give mig en gang mekanisk fransk; op og ned op og ned i heftigt tempo, efter nogle minutter med det spurgte hun hvilken stilling jeg var interesseret i. Jeg ville dog hellere slikke hende for vi skulle jo gerne nogenlunde fylde de 30 minutter ud. Det gør jeg så og får 0 reaktion - jeg løfter mit hoved og betragter hende lidt, hvorefter hun tager en serviet og tørrer sig i skridtet og tager så noget glidecreme på fingeren som, at nu skulle vi videre med noget almindelig dansk. Jeg sagde dog jeg gerne ville vente lidt eftersom vi vel næppe havde ligget i sengen i mere end 5 minutter. Jeg slikker videre, stadig uden nogen reaktion, så jeg dropper det, og hun får lov til at ride mig. Hun red som en jockey på vej mod målstregen og en million i præmiesum, og jeg kom efter få minutters heftig ridt.

Jeg kigger på uret da jeg igen stod ude på gaden, og kunne konstatere, at der var gået 14 minutter fra jeg fik hendes sms til jeg nu stod der igen. Så egentlig kunne jeg have sluppet med 600 kr. Det ville det ikke engang have været værd for det var mekanisk sex af værste skuffe, og har aldrig tidligere oplevet nogen lignende og i den grad følt, at jeg bare var et nummer i rækken som tillod sig at forstyrre hende. Positivt er dog, at hun smiler sødt..

https://annoncelight.dk/showad/406212

Redigeret af Phister
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...