Syray 0 Skrevet 23. Juli Nu har jeg overvejet det længe, og vil gerne prøve det her af... Men hvordan gør man lige? Har luret længe på Vojens Dreams, og Angelina Angel strejfer mig lige som det jeg leder efter. Men er lidt i tvivl om hvordan man får en fod gennem døren. Har prøvet at maile både pigen og huset, men uden hæld. Har også sms'et hende (der er godt nok kun gået en dag) men har heller ikke hørt noget derfra. Er min approach her forkert, eller er det bare sådan "the game" funker? Skal man bare skrive med jævne mellemrum og håbe på der kommer hul igennem? Jeg vil jo nødigt være til gene eller noget... Men ja, overtænker jeg det, eller gør jeg noget forkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 23. Juli du kan ringe den dag hun er på og så kan du bestille en tid, det gjorde jeg sidst jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 23. Juli Syray skrev, for 14 minutter siden: Angelina Angel https://www.vojensdream.com/angelinaangel Læs hendes info ift bookning forneden. Check evt med vagtplan. Hvis hun kun besvarer mail, sms eller opkald, når hun er på. 28/7 https://www.vojensdream.com/vagtplan-1 Hvis der kun er gået en dag, skal du nok bare lige hive lidt tålmod ind. Prøvet at ringe til tlfdamen? Ingen grund til gentagne mails, beskeder og opkald. Blot præsenter dig kort, høfligt og fortæl, det er første gang, evt hvad du håber/ønsker. Virker til du har valgt rigtigt ift første gang. God fornøjelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 23. Juli (edited) Angelina Angel var flink til at svare dengang jeg sms'ede hende, og var i det hele taget sød og positiv. Jeg ville nok ringe til teledamen og booke en tid en dag hun er på. Redigeret 23. Juli af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 26. Juli (edited) Jeg er blot sjældent på min tlf, så jeg er bare lidt langsom håber du har fået svar på din henvendelse, ellers skriv igen Redigeret 26. Juli af Angelina Angel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Janno 12 Skrevet 13. August (edited) Enig med alle her, just call her the day she is on BTW, Angelina er supergod, sød personlighed, top 10 service og helt nede på jorden på den riktige måde. Hvis du er till høje piger, gode bløde babser och blow to die for så kan di ik gå forkært. Jag var hos hende på PG for lidt siden for forste gang på længe och det var en god påmindelse att Angelina altid er helt ret, med sit drömme blow och fantasy-knald, hehe. Måske er de mange tattoos et minus i min bog, but hey.... Redigeret 13. August af Janno 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg