Guest [email protected] Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Hvordan fjerner man hår og undgår de stikke når de kommer ud igen ? Redigeret 24. Juli, 2024 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 23. Juli, 2024 [email protected] skrev, Lige nu: Hvordan fjerner man hår og undgår de stikke når de kommer ud igen ? Seriøst? Du undgår ikke de stikker når de kommer ud igen..... Der er en hemmelig opskrift.. Du må ikke gi´ den videre..... Shhh.... Du barbere dig HVER dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1180 Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Tror du mener "hår eller glat". Først kommer det an på hvilket hår? Ryg osv. Klares bedst med Voks hos en kosmetolog. Jeg har fået mit fjernet så tit at der går tre måneder før de overhovedet tør at komme ud igen og dem der kommer er langt fra samme mørke farve. Nødder bruger jeg shaver, så det er tit de ordnes. Håret rundt om penis trimmer jeg kun, og det vil stikke den første dag. Redigeret 23. Juli, 2024 af ½angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 23. Juli, 2024 Voks eller Sugaring. Men du skal forvente en tur hver 3 uge. jeg har prøvet, men syntes ikke det er besværet værd at skulle booke og bruge penge på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 23. Juli, 2024 Hfyr skrev, for 31 minutter siden: Voks eller Sugaring. Men du skal forvente en tur hver 3 uge. jeg har prøvet, men syntes ikke det er besværet værd at skulle booke og bruge penge på det Jeg får vokset -når jeg er i thailand -og det er bestemt alt værd -det er altid en stor fornøjelse -og noget jeg ser frem til hvert år;-) trimmer selv resten af tiden -men voks holder et par måneder -og som en anden skriver -hårne bliver ikke så kraftig mørke -efter voksning;-) men det må jo så være forskelligt... (men går ikke efter at være glat heletiden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 728 Skrevet 23. Juli, 2024 Nogen som har erfaring med permanent hårfjerning med laser? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden: Nogen som har erfaring med permanent hårfjerning med laser? Ja Jeg får laserbehandlinger på Fie, men i og med at hårene er ret lyse på mig så er det desværre svært at finde en frekvens som kan slå hårsækkene ihjel. Jeg har fået 8 behandlinger nu og kan da godt se at der er tyndet ud i det meeeeen jeg skal altså have de sidste to behandlinger med. Har du meget mørke hår, er du heldig i forhold til laser og behøver måske kun 5-6 behandlinger. P.s: laserbehandling er ikke smertefrit selv om mange klinikker påstår det. Når du først ligger der siger den søde dame:"Du skal kunne mærke at det stikker, før det virker". Bare lige et heads up så du ikke bliver forskrækket Redigeret 23. Juli, 2024 af Pianistinden Tilføjelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 26. Juli, 2024 Pianistinden skrev, den 24.7.2024 at 00:14: ikke smertefrit Hos mig var det helt smertefrit Bare varmt og stikkende.. Men jeg kan også godt godt lide at få plukket øjenbryn.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 26. Juli, 2024 CamillaHusmor skrev, for 1 time siden: Hos mig var det helt smertefrit Bare varmt og stikkende.. Men jeg kan også godt godt lide at få plukket øjenbryn.. Freak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 375 Skrevet 26. Juli, 2024 Pianistinden skrev, for 4 timer siden: Freak! Ja… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg