hugo04 29 Skrevet 19. Februar, 2014 Hej har bemærket at de er flere der har skrevet om både BJ og mere hos welcome thaimassage i horsens. jeg er kommet der over de sidste 2 år og ja, du kan få et godt HJ der og ikke mere. ejeren er ked at at der er nogen der kommer og forventer mere, samt at man ikke respekterer at man ikke rager på pigen der masserer en. giver en god og afslappende massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensd 9 Skrevet 19. Februar, 2014 Hej har bemærket at de er flere der har skrevet om både BJ og mere hos welcome thaimassage i horsens. jeg er kommet der over de sidste 2 år og ja, du kan få et godt HJ der og ikke mere. ejeren er ked at at der er nogen der kommer og forventer mere, samt at man ikke respekterer at man ikke rager på pigen der masserer en. giver en god og afslappende massage. Hej Jeg er nu tidligere blevet tilbudt sex for 1200 kr derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 19. Februar, 2014 Hej har bemærket at de er flere der har skrevet om både BJ og mere hos welcome thaimassage i horsens. jeg er kommet der over de sidste 2 år og ja, du kan få et godt HJ der og ikke mere. ejeren er ked at at der er nogen der kommer og forventer mere, samt at man ikke respekterer at man ikke rager på pigen der masserer en. giver en god og afslappende massage. Jeg kan sagtens forstå hvis ejer er ked af det, men fakta er at du kan få både bj og hele pakken. Hele pakken kan du få til 1.000 og 700 for bj. Det er min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2014 (edited) Jeg kan sagtens forstå hvis ejer er ked af det, men fakta er at du kan få både bj og hele pakken. Hele pakken kan du få til 1.000 og 700 for bj. Det er min erfaring. Hvis du kan forstå ejeren er ked af det - skulle du så ikke holde k.... ?? Nu bliver hun jo mere ked af det!!! men det er måske det du gerne vil opnå. Det skader ingen at bruge hjernen. Redigeret 19. Februar, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 19. Februar, 2014 Hvis du kan forstå ejeren er ked af det - skulle du så ikke holde k.... ?? Nu bliver hun jo mere ked af det!!! men det er måske det du gerne vil opnå. Det skader ingen at bruge hjernen. Siden her er jo ikke sat i verden for at gøre pigerne glade, men for at vi kan dele vores erfaringer. Hvis du er utilfreds med det jeg skriver kan du jo bare lade være med at læse det. Måske du selv skulle bruge hjerne og tænker over hvad denne side skal bruges til. Hvis pigerne sælger sex ud over massage træffer de jo selv et valg og det er jo ud fra dette at vi anmelder og deler erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2014 Liderlig L. Nej siden er ikke sat i søen for at gøre piger glade. Men en smule respekt og diskretion er jo ikke af vejen. Får du ekstra tid, eller oplevelser hos en dansk glædespige - fordi du er dig og det bare kører, så udbassunerer du det da heller ikke på nettet, vel da? Desuden er det sådan ved thaisteder at de har det med at lukke når der kommer for meget opmærksomhed omkring de der ydelser. Og hvor skal du så gå hen du! Du har blåt bånd på huen, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 19. Februar, 2014 Liderlig L. Nej siden er ikke sat i søen for at gøre piger glade. Men en smule respekt og diskretion er jo ikke af vejen. Får du ekstra tid, eller oplevelser hos en dansk glædespige - fordi du er dig og det bare kører, så udbassunerer du det da heller ikke på nettet, vel da? Desuden er det sådan ved thaisteder at de har det med at lukke når der kommer for meget opmærksomhed omkring de der ydelser. Og hvor skal du så gå hen du! Du har blåt bånd på huen, ikke? Nu er det vel ikke uddannelse vi skal diskutere. Jeg skriver om de steder jeg besøger og syntes det er ok at skrive om de ydelser jeg får. Man kunne vel også sige at hvis ingen må skrive om de ydelser de faktisk køber så bliver siden lidt tam og intetsigende... Jeg syntes vi skal stoppe diskussionen på siden og fortsætte den i privat forum mest af hensyn til de andre læser som sikkert ikke give læse hvad vi to syntes man har ret til at skrive eller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2014 Lav en ny tråd LL, der er sikkert mange der vil byde ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 19. Februar, 2014 Lav en ny tråd LL, der er sikkert mange der vil byde ind. Ja god ide, men hvordan gør jeg lige dette? Syntes det er en vigtig diskussion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2014 LL. Gå ind i Generel Debat. I øverste højre hjørne er der en boks som hedder Start Nyt Emne. Klik på den, og så er du kørende. Tak for kampen indtil videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 20. Februar, 2014 en thai som bliver ked af det ??? giver du ekstra penge for den meddelelse fra hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 20. Februar, 2014 LL. Gå ind i Generel Debat. I øverste højre hjørne er der en boks som hedder Start Nyt Emne. Klik på den, og så er du kørende. Tak for kampen indtil videre. aarhuselsker tror du har misforstået dette forum ,hun siger ja til penge og benægter hun har lyst ,come on mand, nej mangel på respekt .er hvis man påstår man kan få en ydelse som hun ikke vil give. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Februar, 2014 aarhuselsker tror du har misforstået dette forum ,hun siger ja til penge og benægter hun har lyst ,come on mand, nej mangel på respekt .er hvis man påstår man kan få en ydelse som hun ikke vil give. Kasper, kan du skrive dit indlæg om. Jeg fatter ikke noget af det. Jeg anviser i det citerede hvordan nan laver en ny tråd. Du skriver noget om penge og ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 28. April, 2014 Så var jeg lige på besøg hos min favorit massør. Hun startede blidt og godt og var meget glad. Hun kom hurtigt til at pirre mig og var bare helt varm. Hun spurgte om jeg ville have ekstra jeg valgte hele pakken og syntes det var ugens oplevelse. Hun giver sig hen og ikke noget med at kigge på uret. Prisen, ja hun startede højere end jeg ville give men vi fandt den rigtige pris. Jeg glæder mig allerede til næste besøg og kan godt anbefale hendes bj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 28. April, 2014 Så var jeg lige på besøg hos min favorit massør. Hun startede blidt og godt og var meget glad. Hun kom hurtigt til at pirre mig og var bare helt varm. Hun spurgte om jeg ville have ekstra jeg valgte hele pakken og syntes det var ugens oplevelse. Hun giver sig hen og ikke noget med at kigge på uret. Prisen, ja hun startede højere end jeg ville give men vi fandt den rigtige pris. Jeg glæder mig allerede til næste besøg og kan godt anbefale hendes bj Godt at høre - men hvor er så dit favorit sted i Horsens? En forholdsvis nybegynder på thai zonen denventende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolletrucker 57 Skrevet 29. April, 2014 (edited) trådens overskrift afslører hvilket sted det er Men her er lidt hjælp: Welcome thaimassage. Smerter, infiltrationer og anspændthed efter træning eller arbejde? Kom til en times omsorg, afstresning og velgørende oliemassage i rolige omgivelser. Også for par. Nørregade 41, Horsens, tlf. 25 47 77 46 Redigeret 29. April, 2014 af Bolletrucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolletrucker 57 Skrevet 29. April, 2014 ...til dem fra Horsens (og omegn) http://onsdagsavisen.dk/?lopper=2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 15. December, 2014 Var i sidste uge forbi welcome thai for at få massage. Alt startede som det plejede med massage af ejeren. Lige pludselig foreslog hun at vi havde sex uden kondom og det ville koste 800,- Jeg sagde selvfølgelig nej tak, det tør jeg ikke ved jo ikke hvem der har været der før mig og hvor mange hun har gjort det med... Min opfordring til alle er at passe godt på jer selv og lade være med at falde i hendes fælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 15. December, 2014 Var i sidste uge forbi welcome thai for at få massage. Alt startede som det plejede med massage af ejeren. Lige pludselig foreslog hun at vi havde sex uden kondom og det ville koste 800,- Jeg sagde selvfølgelig nej tak, det tør jeg ikke ved jo ikke hvem der har været der før mig og hvor mange hun har gjort det med... Min opfordring til alle er at passe godt på jer selv og lade være med at falde i hendes fælde. Hej LiderligL Jeg har nu læst om 2 af dine besøg på stedet og dine oplevelser. Nu mangler der så kun, at du skriver lidt til os andre om pigen, udseende, alder m.m. Er der andre piger end ejeren selv, der arbejder på stedet? Hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 15. December, 2014 Hej LiderligL Jeg har nu læst om 2 af dine besøg på stedet og dine oplevelser. Nu mangler der så kun, at du skriver lidt til os andre om pigen, udseende, alder m.m. Er der andre piger end ejeren selv, der arbejder på stedet? Hilsen Aalborg Ja men jeg kan sagtens beskrive ejeren. Meg tæt pige med underbid. Hun ser altid lidt sur ud... hendes alder er 40+. Hver gang har jeg fået massage med meget pirring undervejs, men det er hun gået bort fra nu er det lige på og hårdt for at tjene nogle hurtige penge nu er stedet lige som et dårligt bordel. Nogen gange er der flere piger der er en lille meget tyk og meget lid pæn ansigt som jeg ikke har fået massage af og heller ikke har lyst til. Og så er der er der vist hedder Nam som altid har helt klare øjne som om hun tager noget medicin eller bruge linser... Jeg ved det ikke. Jeg har mistet lysten til at komme på et sted hvor man uden videre tilbyder hele pakken uden det er for farligt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg