Hop til indhold
xaxa

Gangbang med 20 årig HERNING

Recommended Posts

Pris, tid, ydelse lyder rimelig og hvad man kan møde andre steder.

20 år er til den unge side, og hvis det er rigtigt så må man håbe at hun er afklaret med hvad hun tænder på og foretager sig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror den er god nok. De har annonceret med GB en gang eller to før, men har ikke set en anmeldelse endnu.

Havde det været i dagtimerne var jeg tilmeldt ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet til emailen får et par dage siden, men har ikke gået svar endnu. Så hvis du får svar så skriv lige herinde. For kan godt være at emailen er hoppet i deres spam eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, ikke nødvendigvis. 

Skriv til mail og check betalingsmåde. 

Har dog mig bekendt været noget svindel med netop en 20årig dansk pige sidste måned eller 2 og netop i Jylland

Jeg er en lille fræk dansk pige på 20 år

Elsker anal for en 20 årig....?

Tidligere gb uden anmeldelse = aflyst, fx pga ikke nok tilmeldinger i Aalborg.

https://annoncelight.dk/showad/400034

Spekulationer alt sammen.

Jeg vil nok kalde den 70-30 i 'er den ægte' og mail svar, giver som regel svar på dette, også hvis der ikke er svar indenfor 3-4-5 dage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også tilmeldt hvis det var i dagtimerne, man må så håbe hun kommer igen i dagtimerne en anden gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg synes godt nok at det ene billede af brysterne ser noget kunstigt ud. Det ligner mere en dukke.

Redigeret af den stiveste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobby12 skrev, den 1.5.2024 at 16:38:

Fedt..  er hun lige så lækker live som på billederne og hvad måtte du slippe ? 

Er hendes bryster små? 

Jep? Hun er super fræk.. de er lavet :-) helt normale fair priser

Del dette indlæg

Link til indlæg

den er vist god nok.. det er "Mira Hansen" dog 23år .Har også en betalingsside hvor hun annoncerer dette GB, billederne er også derpå..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende at se om det bliver til noget, nu hvor annoncen der foregår i Herning ikke kan ses mere, men ved ikke om det er fordi den ikke er blevet opdateret i lang tid eller om det er fordi de har fået alle pladserne fyldt. Har i hvertfald selv ikke fået noget svar på den mail jeg sendte. Man kan dog stadig håbe men tøbegynder at tror mere på at annoncen har været/ er fake

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var/er meldt til og godtaget for over en uge siden. Men har efterfølgende ikke hørt det mindste- hun skrev ellers der ville komme 2 mails, man skulle svare på, for at holde sin plads. Så jeg går ud fra, at det ikke bliver til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til hende d. 17 juli, første gang og har ikke hørt noget om man var med eller om der var fyldt. Synes det mindste man kan gøre er at ændre på annoncen hvis der er fyldt op. Men udover det,og hvad du skriver @Superblue , så virker det lidt useriøst. Hvis der ikke er skal jeg nok æde mine ord i mig igen, men må sige bliver lidt irriteret over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sendte hende også en mail sidste weekend, men hørte aldrig tilbage.

Måske blev det aflyst eller måske fuldt booket inden for et par dage?

Måske nogen på hende kan bekræfte, hvad det var?

Jeg har mødt hende 1:1, men vil gerne deltage i en af hendes gangbangs en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltog nogen steder her i Destiny / Mira Hansens ganbang i sidste uge?
I så fald ville jeg være meget interesseret i at høre eventuelle rapporter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...