xaxa 31 Skrevet 24. Juli (edited) https://annoncelight.dk/showad/406690 hvad tænker I om det? Hun ser dælme lækker ud - men er det for godt til at være sandt? Redigeret 24. Juli af xaxa lidt uddybende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 24. Juli Pris, tid, ydelse lyder rimelig og hvad man kan møde andre steder. 20 år er til den unge side, og hvis det er rigtigt så må man håbe at hun er afklaret med hvad hun tænder på og foretager sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 24. Juli Tror den er god nok. De har annonceret med GB en gang eller to før, men har ikke set en anmeldelse endnu. Havde det været i dagtimerne var jeg tilmeldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xaxa 31 Skrevet 24. Juli jeg giver det squ et forsøg og prøver at skrive - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyfyr94 1 Skrevet 24. Juli Har skrevet til emailen får et par dage siden, men har ikke gået svar endnu. Så hvis du får svar så skriv lige herinde. For kan godt være at emailen er hoppet i deres spam eller noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 24. Juli Næh, ikke nødvendigvis. Skriv til mail og check betalingsmåde. Har dog mig bekendt været noget svindel med netop en 20årig dansk pige sidste måned eller 2 og netop i Jylland Jeg er en lille fræk dansk pige på 20 år Elsker anal for en 20 årig....? Tidligere gb uden anmeldelse = aflyst, fx pga ikke nok tilmeldinger i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/400034 Spekulationer alt sammen. Jeg vil nok kalde den 70-30 i 'er den ægte' og mail svar, giver som regel svar på dette, også hvis der ikke er svar indenfor 3-4-5 dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 24. Juli Jeg var også tilmeldt hvis det var i dagtimerne, man må så håbe hun kommer igen i dagtimerne en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 50 Skrevet 24. Juli Den er god nok, hun er dog 23-25 år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 24. Juli (edited) Jeg synes godt nok at det ene billede af brysterne ser noget kunstigt ud. Det ligner mere en dukke. Redigeret 24. Juli af den stiveste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 50 Skrevet 24. Juli Bobby12 skrev, den 1.5.2024 at 16:38: Fedt.. er hun lige så lækker live som på billederne og hvad måtte du slippe ? Er hendes bryster små? Jep? Hun er super fræk.. de er lavet helt normale fair priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy thoughts 6 Skrevet 28. Juli den er vist god nok.. det er "Mira Hansen" dog 23år .Har også en betalingsside hvor hun annoncerer dette GB, billederne er også derpå.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyfyr94 1 Skrevet 30. Juli Spændende at se om det bliver til noget, nu hvor annoncen der foregår i Herning ikke kan ses mere, men ved ikke om det er fordi den ikke er blevet opdateret i lang tid eller om det er fordi de har fået alle pladserne fyldt. Har i hvertfald selv ikke fået noget svar på den mail jeg sendte. Man kan dog stadig håbe men tøbegynder at tror mere på at annoncen har været/ er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 31. Juli Jeg var/er meldt til og godtaget for over en uge siden. Men har efterfølgende ikke hørt det mindste- hun skrev ellers der ville komme 2 mails, man skulle svare på, for at holde sin plads. Så jeg går ud fra, at det ikke bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyfyr94 1 Skrevet 31. Juli Jeg skrev til hende d. 17 juli, første gang og har ikke hørt noget om man var med eller om der var fyldt. Synes det mindste man kan gøre er at ændre på annoncen hvis der er fyldt op. Men udover det,og hvad du skriver @Superblue , så virker det lidt useriøst. Hvis der ikke er skal jeg nok æde mine ord i mig igen, men må sige bliver lidt irriteret over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gangbangmand 4 Skrevet 2. August Sendte hende også en mail sidste weekend, men hørte aldrig tilbage. Måske blev det aflyst eller måske fuldt booket inden for et par dage? Måske nogen på hende kan bekræfte, hvad det var? Jeg har mødt hende 1:1, men vil gerne deltage i en af hendes gangbangs en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gangbangmand 4 Skrevet 9. August Deltog nogen steder her i Destiny / Mira Hansens ganbang i sidste uge? I så fald ville jeg være meget interesseret i at høre eventuelle rapporter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg