Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://nympho.dk/n8897/3004/miley-dansk-sexbombe-i-saerklasse

 

I dag fik jeg både min debut hos PG og med en dansk pige. Og valget blev selvfølgelig Miley :wub: Vi havde skrevet lidt sammen før, men havde ikke haft modet til at besøge hende før i dag. Hvilket jeg dybt fortryder nu :lol: 

Når men vi lavede en aftale for en uges tid siden, så har gået og været møg hamrende spændt på hvad der ventede mig. Men vi havde en fin og god dialog dagene op til i dag, omkring hvad jeg forventede og ønskede. Så alt var på plads, så jeg kunne ankomme med et roligt sind. 

Ankom så til PG i god tid da jeg alligevel var en smule nervøs, da jeg som sagt ikke havde været der før eller besøgt en dansk GP. Så tankerne kørte lidt rundt mere end normalt, men efter godt og vel 5 min. kom Miley så ind til mig iført bodysuit og stilletter:wub: Og jeg tabte virkelig kæben ved synet af hende, hun er en gude smuk kvinde i min optik og ikke mindst utrolig sød og imødekommende. Hendes tone og udstråling var meget lig med måden man havde skrevet med hende, så det lovede jeg rigtig godt.

Vi hilste pænt på hinanden og hun spurgte om jeg havde brug for et eller andet, og bad så om et bad så jeg lige kunne dulme nerverne lidt haha. Lige så snart jeg kom ind på værelset igen, begyndte hun bare at snave en i gulvet, JA TAK siger jeg bare.:wub: Hun fik monteret en dut på min bedsteven og startede så med at give ham en masse kærlighed. Efter lidt tid bad hun mig om at smide mig på sengen, som sagt som gjort. Hun satte sig ovenpå mig og begyndte at kysse mig,og førte banditten stille og roligt ind.:rolleyes: 

Gud hvor var det frækt at se på hende og mærke hende. Hun havde mig virkelig i sin hule hånd, og jeg glemte fuldstændig tid og sted. Vi kom rundt i diverse stillinger, indtil jeg så var klar til at skyde kanonen af ud over hende. Omg hvor var hun bare dejlig at se på imens hun lå der med spredte ben, og bare smilte og stønnede liderligt. Havde altså gået en hel uge og samlet sammen, så det var noget af en eksplosion i dag. 

Efterfølgende smilte og grinte hun og sagde et eller med godt arbejde eller lignende haha, kan sgu ikke helt huske det men vi grinte begge to i hvertfald.:lol:Bagefter gik noget af tiden så med at lære hinanden bedre at kende, mens vi bare lå og nussede og kyssede. Ligesom jeg gerne vil have det skal være, så alt spillede jo bare.:wub:  Og hun er virkelig behagelig og en sød sjæl at snakke med, virker oprigtig interesseret og tager selv initiativ, hvilket jo er rart imo. Meget nede på jorden, men også på en humoristisk måde. Virkelig bare skønt selskab.

Hun skulle selvfølgelig ikke snydes for at få lidt igen, så jeg møvede mig ned på hende så jeg kunne tage et nærmere kig på den.:P Jeg gjorde i hvertfald det bedste jeg har lært, og hun virkede bestemt til at kunne lidt det. Hun kom med nogle rigtig dejlige lyde og spjæt fra hende, indtil hun så kom. Jeg var i hvertfald helt våd i ansigtet.:rolleyes: Og kyssede mig lige en gang til som tak.

Vi var dsv. ved at nå til vejs ende...Men hun var så sød og betænksom, og hentede så et glas vand til mig så jeg lige kunne slappe lidt af imens. Der var ingen stres med at skulle have mig ud eller lignende, så jeg kunne bare stille og roligt påklæde mig imens vi snakkede og kyssede lidt.

Men det var så min danske debut, både på sted og med en pige. Og fortryder det slet ikke, det var 45 fantastiske minutter jeg tilbragte med Miley. Og hun leverer da bare GFE for alle pengene.:wub: Det er bestemt ikke sidste gang jeg ser hende, og næste gang skal jeg uden tvivl have mere tid sammen med hende. For tiden gik alt for hurtig i dag. Besøget hos Miley er bestemt i min top 3 no doubt.

Tusinde tak @Miley_for_pleasure for at du ville tage imod mig, var en fornøjelse at tilbringe tiden sammen med dig.<3

God aften alle sammen.

 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et rigtig godt valg, hun er så smuk, en rigtig frækkert. Jeg glæder mig også til at møde hende igen.B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, 1 time siden:

Vi havde skrevet lidt sammen før, men havde ikke haft modet til at besøge hende før i dag. Hvilket jeg dybt fortryder nu :lol: 

Så er vi to jeg havde også tøvet alt for længe og fortryder det nu :lol: ;)

Jeg kan kun nikke til alt du skriver om @Miley_for_pleasure og din oplevelse af hende hun er så ægte, ligefrem og sød og en GFE gudinde uden lige. 

 

Tak for en fin anmeldelse af en helt særlig kvinde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 18 minutter siden:

Det var et rigtig godt valg, hun er så smuk, en rigtig frækkert. Jeg glæder mig også til at møde hende igen.B)

Tror også jeg ramte plet med hende.:) Jeg glæder sgu egentlig også til næste gang allerede.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Så er vi to jeg havde også tøvet alt for længe og fortryder det nu :lol: ;)

Har også læst din anmeldelse, som gav mig endnu mere blod på tanden:P 

Bedre sent end aldrig. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt og spændende at læse din anmeldelse :) tror du det er den connection man kan få ved sproget og den gode kommunikation der giver en følelse af ægthed som gør forskellen for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
GennemsnitligJoe skrev, for 28 minutter siden:

Sjovt og spændende at læse din anmeldelse :) tror du det er den connection man kan få ved sproget og den gode kommunikation der giver en følelse af ægthed som gør forskellen for dig?

Velbekommen.

Det hjælper selvfølgelig på at man snakker samme sprog uden tvivl, men med Miley tror jeg alle vil have god kemi med, i et eller andet omfang. Om man så snakkede engelsk eller dansk, pga den måde hun nu agerer som person. :) Det er i hvertfald mit indtryk hun bare er super sød som person generalt.

 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 9 minutter siden:

Velbekommen.

Det hjælper selvfølgelig på at man snakker samme sprog uden tvivl, men med Miley tror jeg alle vil have god kemi med, i et eller andet omfang. Om man så snakkede engelsk eller dansk, pga den måde hun nu agerer som person. :) Det er i hvertfald mit indtryk hun bare er super sød som person generalt.

 

Tak for anmeldelsen. Det lyder som om at Miley er supersød, det gælder mange af de danske piger - de rigtigt dygtige har kemi med de fleste - og tak for det. Personligt har hendes egen beskrivelse som dominant skræmt mig for at tage hende med på balkortet, men det skal da nok lige revideres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, for 18 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Det lyder som om at Miley er supersød, det gælder mange af de danske piger - de rigtigt dygtige har kemi med de fleste - og tak for det. Personligt har hendes egen beskrivelse som dominant skræmt mig for at tage hende med på balkortet, men det skal da nok lige revideres.

Velbekommen. 

Det er hun bestemt også :) Kan jeg da godt forstille mig de er, men ved det jo ikke.

Hun slår mig i hvertfald som en yderst professionel og dygtig person. 

For mit vedkommende var hun ikke dominerende som så, vi havde jo så også forventningsafstemt inden. Men er da ikke i tvivl om hun kan køre en rundt i karrusellen hvis man er til det.

Ellers ville jeg da sige hun er god til at aflæse en og vide hvad man kan lide. Det virkede i hvertfald sådan for mig. 

Synes bestemt du skal aflægge et besøg hos hende.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, for 1 time siden:

Personligt har hendes egen beskrivelse som dominant skræmt mig

Hun bider kun, hvis man beder pænt om det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Har tit kigget på hendes profil, og din anmeldelse får mig da til at kigge i kalenderen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, for 9 timer siden:

Personligt har hendes egen beskrivelse som dominant skræmt mig

Det er en ydelse ligesom alle ydelser som kan fravælges og vælger man GFE som det man ønsker så er hun blid og sød og lader en selv styre hvad man vil jeg fik præcis hvad jeg havde lyst til under min aftale med hende. 

Hun er lige præcis så erfaren og god til at læse folk at hun kan lade dig tage styrringen men hvis du så tøver lidt eller er genert så tager hun initiativet men på en forførende måde hvor hun stadig overlader det til dig at beslutte hvad du vil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 6 timer siden:

Har tit kigget på hendes profil, og din anmeldelse får mig da til at kigge i kalenderen;)

Gør det. Både mig og Crabman har gjort det samme kigget på profilen mange gange uden at lave en aftale, og vi har begge fortrudt vores tilbageholdenhed efter vi har besøgt Miley fordi det kunne have været flere skønne besøg vi er gået glip af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 9 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

Har tit kigget på hendes profil, og din anmeldelse får mig da til at kigge i kalenderen;)

Velbekommen.

Afsted med dig!:P

Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Gør det. Både mig og Crabman har gjort det samme kigget på profilen mange gange uden at lave en aftale, og vi har begge fortrudt vores tilbageholdenhed efter vi har besøgt Miley fordi det kunne have været flere skønne besøg vi er gået glip af. 

Jeps, jeps og jeps :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 24.7.2024 at 23:19:

Tak for anmeldelsen. Det lyder som om at Miley er supersød, det gælder mange af de danske piger - de rigtigt dygtige har kemi med de fleste - og tak for det. Personligt har hendes egen beskrivelse som dominant skræmt mig for at tage hende med på balkortet, men det skal da nok lige revideres.

Hej Flemming ❤️ dette står der udelukkende af den årsag at jeg ikke modtager gæster som er grænsesøgende, i den forstand at jeg skal være den underdanige og de forsøger sig med at Hive mig i håret og klappe mig hårdt i numsen osv , uden vi overhovedet har snakket om det først. jeg synes det er respektløst og det vil helt automatisk genere et dårligt besøg for dette parter , så dermed er den ingen grund til at komme til mig , hvis man er til den slags :) men egentlig foretrækker jeg en ligeværdig relation i sengen ❤️ så dette er blot for at sige: er der nogen der bestemmer, så er det mig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 12 timer siden:

Hej Flemming ❤️ dette står der udelukkende af den årsag at jeg ikke modtager gæster som er grænsesøgende, i den forstand at jeg skal være den underdanige og de forsøger sig med at Hive mig i håret og klappe mig hårdt i numsen osv , uden vi overhovedet har snakket om det først. jeg synes det er respektløst og det vil helt automatisk genere et dårligt besøg for dette parter , så dermed er den ingen grund til at komme til mig , hvis man er til den slags :) men egentlig foretrækker jeg en ligeværdig relation i sengen ❤️ så dette er blot for at sige: er der nogen der bestemmer, så er det mig :D 

Tak for forklaringen, øv, beklager på vegne af hankønnet de idioter, der kaster sig over dig på den måde (altså når det ikke er aftalt - ellers kan det være meget sjovt :oops: ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dummydum skrev, for 23 timer siden:

Hvorfor stopper man ikke denne fælles online fellatio?

Det er til at brække sig over.

Det var ikke meget du supplerede med værdi til den anmeldelse. Hvis du mener at nogle bryder fællesskabets regler, så kan du rapportere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...