Guest Sugardaddymedanabar Skrevet 24. Juli Man kan åbenbart ikke selv slette sin konto herinde. Så det har jeg nu bedt admin om at gøre for mig! Har kun kortvarigt været medlem, og blev egentlig kun medlem for at dele min holdning omkring Sugardating! Efter at have kigget lidt rundt, så må jeg indrømme at jeg virkelig er uenig med de fleste medlemmers holdning herinde! Så derfor deler jeg lige min holdning inden min profil bliver slettet. Kan Sugardating være seriøst, ja det kan det! Er der mange fake på sugerdating.dk, ja det er der! Kan man finde et rigtigt sugardate forhold på Sugardating.dk, ja det kan man! Bliver man skuffet hvis man leder efter købesex, det vil jeg gå udfra det er enormt nemt at spotte! Herinde lyder det ikke til der er mange der egentlig søger et rigtig sugar forhold! Er sugarforhold er hvor en ældre person aka Daddy/Mommy tager sige af en Babe/Boy. Orker ikke at gå ind en kønsdebat, de må vi overlade til politikerne. Hvad er sugerdating? Mine erfaringer, er følgende i forhold til forskellige sugar realationer: De helt unge skal man virkelig tage sig af i den relation, man har med dem! De leder efter en mentor i livet af en eller grund - og hvis man som sugardaddy involverer sig med dem, så har man satme et ansvar for at tage sig af dem. For dem handler intet af dette om sex! Det handler om finde erfaren mand, som de kan stole på. De leder efter en som ikke kun går op i sex, men som egentlig gerne vil dem det bedste og tage sig af dem. I kan kalde det daddy issues eller svigt, alt efter hvad der passer jer bedst! Min erfaring er 2 søde unger kvinder, som jeg har haft er SD forhold til. De er halvt så gamle som jeg. Tilgengæld, føler jeg stadig et vist ansvar for dem - selvom vores “forhold” er afsluttet. Har stadig sporadisk kontakt, især hvis det kommer til sparring omkring karriere eller økonomi. Jeg glæder mig enormt meget over at følge dem, og håber virkeligt de bliver ved at holde kontakten - selvom vores “forhold” kun varede 6 måneder. Dem som lige har forladt en mand, og har børn. De søger måske korte møder, men det er egentlig ikke deres mål. Deres ønske er at blive bekræftede som kvinder igen! Til at starte med handler alt om sex, men langsomt bliver det til noget andet. Selvfølgelig har de travlt med børn osv, og har ikke tid til mødes ret meget. Denne Babe er åben for hurtige besøg, men kommer aldrig til lukke dig rigtig ind - medmindre man virkelig har lyst til at lære dem at kende. Så forandres alt. Min erfaring, 1 SD forhold som har udviklet sig til et venskab. Vi kan sagtens ses socialt sammen, men rollen hvor hun kommer og spørger mig til råd, kommer nok aldrig til ændre sig. En anden erfaring er, at jeg faktisk nyder vores platoniske venskab og syntes det er skide skægt at mødes med hende og hendes unger. Den sidste erfaring kan jeg ikke dele endnu, da jeg stadig har et SD forhold med hende. Så har ingen anelse hvor det ender. Afslutningsvis, dem der altid bringer pris op som det første får man ikke er SD forhold til! Til jer der leder fast relation til en Sugarbabe, så kan jeg virkelig ikke anbefale dette forum! Er det dyrt at være en sugardaddy, det kommer an hvad man man anser som dyrt at tage sig af en yngre kvinde og hjælpe hende videre i livet mens i underholder hinanden - hvis i finder det dyrt, så er det nok ikke noget for jer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 182 Skrevet 24. Juli Sugardaddymedanabar skrev, for 10 minutter siden: ... så må jeg indrømme at jeg virkelig er uenig med de fleste medlemmers holdning herinde!.... Jeg har aldrig forstået, at man ikke synes man kan være et sted, bare fordi man ikke er enig med pøblen. Alle har da brug for at få lidt modstand i sine holdninger. Det er den eneste måde man udvikler sig på. Det kan rent faktisk være at du bliver klogere på noget, du ellers ikke ville blive klogere på, og omvendt måske gøre en anden klogere på noget vedkommende ikke troede kunne rykkes på. Man kan kalde det mange ting, jeg vælger at kalde det selvudvikling. Jeg har så heller aldrig helt forstået, at man har et behov for at sige, at nu går jeg. Jeg tænker det er de færreste der græder sig i søvn om aftenen, hvis der pludselig er en væk fra siden. Derudover er jeg ikke interesseret i sugardating, men fedt at du får givet lidt af din erfaring videre. Peace out. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 25. Juli (edited) @Sugardaddymedanabar Dvs. du giver bare gode råd og betaler dem for det? Hvis du får sex til gengæld, er det jo betaling for sex og dermed prostitution. Vil de stadig være interesseret i dig, hvis du ikke betaler? Næppe Kan godt være du forgøgler det til noget andet, men det er betaling for sex. Ville du stadig betale dem for dine, såkaldte, gode råd om livet og økonomi, hvis der ikke var sex involveret? Hvis du svarer ja, tror jeg ikke på det. Redigeret 25. Juli af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 104 Skrevet 27. Juli (edited) Jeg har også fået et venskab fra SD forhold i Fredericia og jeg har også blevet dybt manipuleret, hvor jeg blev frygtelig glad for pigen. Jeg kan ikke løgne, og derfor må der skæres helt fra og cutte al kontakt - for at beskytte sig selv. Jeg kan dog godt nikke genkendende til, at der er et stort behov for at hjælpe med det man kan hjælpe med og det handler ikke kompensation, men et grundlæggende ønske om at være hjælpsom og støttende, hvis behovet er der. Særligt når de efterspørger hjælpen, rådgivning eller bare sparring. Jeg har nydt at kunne hjælpe, når jeg havde noget at bidrage med. Uanset ønsker jeg det bedste for pigerne med og uden mig. Det starter med sex, men det udvikler sig hurtigt. I begge ovenstående forhold er der grundlæggende tale om søde og almindelig piger. Nogle starter af lyst, de fleste af økonomi. Min erfaring med sugardaters er faktisk positivt primært, enkelte dårlige, enkelt røveri, flere forsøg på røveri, men man spotter det nemt - der er en rytme og et flow i korrespondancen, som afsløre det. Jeg er ude af SD og skal ikke retur. Behandle pigerne ordenligt. De fleste er virkelig rare og behagelig mennesker og de er der af forskellige grunde. Hvis der virkelig skal være et SD forhold, kan det lige så godt ske ved gode rammer. Redigeret 27. Juli af TheLegend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg