blink 73 Skrevet 25. Juli (edited) https://annoncelight.dk/showad/399577 Du behøver ikke indsætte søgbart link Jeg fandt Meena's nummer her, hun skrev til mig hvad hendes navn er, ikke JJ eller Jin, men altså Meena. Der var en dejlig oplevelse, med en kvinde der giver sig fuldt ud, var der ikke så langt for at besøge, ville jeg komme jævnligt. Jeg spurgte om jeg måtte slikke hende og fik ja, en dejlig fornøjelse og hun blev helt sikkert ekstra tændt, så en dejlig oplevelse jeg vil have igen Stedet er meget lidt diskret, lige ud til en stor hovedfærdselsåre, men pyt. Så det der ikke var adressen i annoncen, og måske lidt bekymrende, endte med en dejlig oplevelse Redigeret 25. Juli af blink 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 25. Juli Så det var ikke pigerne i annoncen, og det var heller ikke adressen i annoncen... Er du sikker på det er den rigtige annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 73 Skrevet 25. Juli Jeg brugte nummeret i annonce, det kunne godt være en af pigerne i annoncen, og de bytter sikkert lidt rundt af og til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 25. Juli Link til Meena: https://annoncelight.dk/showad/402089 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 25. Juli Meena, JJ og Jin arbejder samme sted og de skifter lidt rundt med annoncerne. Bare husk at nævn hvilken eller hvilke af pigerne man gerne vil se så går det uden problemer. De er alle tre dejlige piger både hver for sig og to af gangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 73 Skrevet 25. Juli (edited) @Grabbing Meena mødte jeg på Vesterbro, hedder den sådan gaden, på et hjørne, en thai butik? Redigeret 25. Juli af blink 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 25. Juli blink skrev, for 26 minutter siden: @Grabbing Meena mødte jeg på Vesterbro, hedder den sådan gaden, på et hjørne, en thai butik? Jeg har mødt Meena også på Vesterbro men også på Kastetvej sammen med Jin Bare for at gøre forvirringen total 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 8 Skrevet 26. Juli Nogen der har prøvet den 4 hånds massage de reklamerer med i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 26. Juli MuffDiver skrev, for 3 timer siden: Nogen der har prøvet den 4 hånds massage de reklamerer med i annoncen? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newjerkers 15 Skrevet 31. Juli Grabbing skrev, den 27.7.2024 at 00:45: Ja er det "bare" HJ eller giver de blow til den del? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 8 Skrevet 31. Juli Grabbing skrev, den 27.7.2024 at 00:45: Ja Var det en god massage? Hvordan er deres afslutning? Overvejer lidt at køre efter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 1. August newjerkers skrev, for 7 timer siden: er det "bare" HJ eller giver de blow til den del? Du kan få alt det du vil have og som du vil betale for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 1. August MuffDiver skrev, for 3 timer siden: Var det en god massage? Hvordan er deres afslutning? Overvejer lidt at køre efter det. Super massage. Afslutningen var fp med dem og det var glimrende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 2. September Blinket er nu til 2 smukke piger der hedder Disney og BB. Er det de samme piger som er omtalt herovre med nye navne, eller er det 2 nye piger der har taget over? Måske nogen der kan anbefale dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 2. September UnderSolen skrev, for 8 timer siden: Blinket er nu til 2 smukke piger der hedder Disney og BB. Er det de samme piger som er omtalt herovre med nye navne, eller er det 2 nye piger der har taget over? Måske nogen der kan anbefale dem? Det er to nye piger. De er helt fine og der er lavet en anmeldelse af Disney så læs bare den. Meena er nu på Vesterbro. Jeg brsøgte hende i dag og hun er stadig lige dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 3. September Grabbing skrev, for 11 timer siden: Det er to nye piger. De er helt fine og der er lavet en anmeldelse af Disney så læs bare den. Meena er nu på Vesterbro. Jeg brsøgte hende i dag og hun er stadig lige dejlig. Tak for update. Jeg har læst anmeldelsen af Disney, lyder skønt. Tænkte bare om nogen havde prøver dem begge som de annoncere for? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg