Boy 74 Skrevet 25. Juli Er der nogen sim har besøge denne kvinde, som vil komme med en anmeldelse https://annoncelight.dk/showad/406786 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 25. Juli (edited) Det er en trans, og derfor skal du ikke placere din efterlysning under thaimassage… Har anmeldt dit opslag til flytning.. Redigeret 25. Juli af frisk fyr nsj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 74 Skrevet 25. Juli frisk fyr nsj skrev, for 1 time siden: Det er en trans, og derfor skal du ikke placere din efterlysning under thaimassage… Har anmeldt dit opslag til flytning.. Ja det var en fejl, undskyld men er det ikke muligt for dig at skrive pænt til andre mennesker og bare gør opmærksom på det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 25. Juli (edited) Boy skrev, for 1 time siden: Ja det var en fejl, undskyld men er det ikke muligt for dig at skrive pænt til andre mennesker og bare gør opmærksom på det Nej det må du virkelig undskylde, kunne ikke af teksten se du har sådan en der blev så let krænket ! Hvor er det i mit skriv jeg har trådt dig over tæerne? Og hvordan synes du selv jeg så skulle have formuleret mig? Redigeret 25. Juli af frisk fyr nsj 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg