Hop til indhold

Recommended Posts

theman41 skrev, for 2 timer siden:

Hun svarer ikke på sms 

Hun svarede mig, ville bestille tud, men det passede ikke rigtig sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
olsen40 skrev, den 25.7.2024 at 09:52:

Hej

Er der nogen der har besøgt denne lille pige, og kan fortælle om hun er 

i Hobro eller Randers, og om højden passer 150 cm?

https://annoncelight.dk/showad/396309

Mvh.

Hun er i Hobro, og højde er tæt på 150cm

Redigeret af ampere
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Luna i Aalestrup i dag. 
en sød lækker pige med de dejligste naturlige bryster. 
Havde bestilt 45 min. fp. 
hun insisterede på at starte med massage, selv om jeg egentlig var mere stemt for noget andet, da jeg så hende. 
Massagen var glimrende men ikke særlig ophidsende. 
Jeg kom på ryggen og hun var meget berøringsvenlig på de store bryster mm. mens hun oliemasserede min pik. Hun kysser desværre ikke, hvilket er et stort minus for mig. Men hun gav dejlig pussyslide inden kondomet kom på. Vi havde ok sex og hun stønnede dejligt. Men der manglede lige det sidste for at jeg blev rigtig opstemt. Lidt mere frækhed og indlevelse ville være velkommen. 
Så på trods af hun er en lækker pige kommer jeg næppe igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Hobro, og må indrømme at hendes "massage" fik liv i det gamle lem :), isæt hendes naturlige bryster som jeg syntes var meget pænere i virkeligheden end på billederne. Hun virker sød og gav efter min mening et ganske fint blow efter der var kommet liv i kalorius, lidt forskellige stillinger og jeg var færdigt, men det var damen ikke og klagede, så jeg måtte gøre hende færdigt også. Bad før og efter med dejlig selvskab. Dog ingen kys på munden.. Jeg kunne godt tænke mig at besøge hende igen, eneste bekymring jeg har, er at hun fortalte at hun sommetider drak så mange øl at hun måtte aflyse dagen efter. Jeg kan ikke helt regne ud, om det er pga. der er lidt for meget fest i hende, eller om hun forsøger at drukne noget. Måske lader jeg lemmet bestemme næste gang det passer, ved ikke rigtigt....

Hvis jeg skal bedømme Hobro og Luna:

Luna: 9/10 - sød og ganske smuk pige, gad godt kysse med hende.

Lunas bryster 11/10 ( for en thai, måske endda 15/10 :rolleyes:)

Stedet: 6/10 ikke noget fancy, men ok, og plads til 2 i bruseren.

Sex: 10/10, lige tilpas for mig

Massage: hmm, jeg var der for noget andet, og det "andet" er måske også hendes spidskompetence, men syntes nu ikke den var så dårligt, og den "trykken" jeg havde, slap jeg af med ;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
lhrn skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er p mulighederne der?

Der er en offentligt parkeringsplads et par hundrede meter væk fra stedet i Hobro, og parkering i gården, men jeg tror ikke hun er i Hobro p.t.?, syntes hun nævnte noget med at hun snart skulle videre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...