Hop til indhold
McLovin

Nye Thai-massage klinikker på Amager

Recommended Posts

Hejsa

Ja så vidt jeg er orienteret er det relativ nye steder. 
Cha Wellness har jeg dog selv anmeldt 

Kan søges op.brug ID fra annoncen

Den anden er også ny. Har ikke været der endnu men jeg burde kende dem , de var så flinke at skrive til mig da de åbnede og spurgte om jeg ikke ville besøge dem. Hvis det er de samme som åbnede på adressen for nogle år tilbage er de meget søde men syns deres priser ligger lidt højt. Deres annonce giver nu mere indtryk af et gartneri end en massage klinik. 
Jeg skal i hvert fald besøge dem.

// AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, mit 1. indlæg her. men har kigget med et stykke tid. så vil lige bidrage med lidt info.

B2B FP. 30 min...... Kan jeg klart anbefale.. super massage og en rigtig fræk og sexet ung kvinde med store D skåls bryster. Jeg snakkede med hende og hun sagde hun var 29 og det var 1. gang hun var i danmark. 

Stedet er rigtigt flot og rent og pænt og de er super venlige. helt sikkert et sted jeg vil besøge oftere.. 

god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 7 timer siden:

Dejligt at høre positivt, og de ønskes alt det bedste, men det bliver uden mine bidrag.

Jeg synes at det er uvedkommende og på ingen måder indbydende, at der billeder af frugt og en bro!

Du bidrager med ingen viden. Læs efterlysningen igen. Der står: "Er her nogen her som kan berette om deres oplevelser"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav selv anden nævnte et skud idag.

Nu har jeg Bella (som vidst ikke har sin annonce aktiv fortiden) at sammenligne B2B med. Det synes jeg altid har været en erotisk oplevelse de 2 gange jeg har forsøgt mig med det.

Ved det nye forsøg var det lidt massage af ben og ryg. Det virkede også til det skulle sgu stærkt. Troede hun ville skynde sig at masserer hele kroppen før vi afsluttede med FP. 
Uden nogen form for B2B kom jeg om på ryggen. Herfra satte hun kondom på. Suttede i 10 sekunder og satte sig oven på hvorefter vi var færdige efter 10 min efter 2 forskellige stillinger.

Det var lidt en af mine 1000 kr ud af vinduet oplevelser. Det eneste plus var at hun var utrolig sød og meget obs på jeg var okay. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...