Stenbukken4700 411 Skrevet 26. Juli (edited) Hejsa jeg har det sidste uge se på Annoncelight at flere og flere Thaipiger tilbyder sex uden kondom i det jyske , det er i Vest og Midtjylland er det en ny måde at tilfredsstillealle kunder , det er jo farligt for dem og deres kunder tænker på alle de sygdomme man kan få . så en hun tilbyder 1 time uden og i alle huller for 1200kr... Er det fordi de mangler kunder og på den måde håber en god indtjening ved at tilbyde alt uden og med ... Sådan steder vil jeg aldrig besøge . go sommer Redigeret 26. Juli af Stenbukken4700 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 54 Skrevet 26. Juli Tjaa, det står vel både GP’en og evt kunder frit for at vælge hvad de vil sælge/købe .. Forstår udemærket dem som ikke vil tá chancen .. men forstår også dem som helst vil “uden “ 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 26. Juli Er du klar over hvor mange beskeder, pigerne får om at have sex uden kondom? Det er helt vildt. Og selvfølgelig er det for at tiltrække kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 26. Juli Ja det er også en mulighed at få kunder ind af døren ved at tilbyde det uden , men det må være piger som desperat mangler penge , ser at det er stort forskel om det er i udkants Danmark (Jylland ) på Sjælland er det ikke mange som tilbyder det som i det jyske .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1056 Skrevet 27. Juli (edited) Stenbukken4700 skrev, for 9 timer siden: Ja det er også en mulighed at få kunder ind af døren ved at tilbyde det uden , men det må være piger som desperat mangler penge , ser at det er stort forskel om det er i udkants Danmark (Jylland ) på Sjælland er det ikke mange som tilbyder det som i det jyske .. Jeg tænker ikke man kan vide hvor mange der tilbyder det før man har spurgt hver enkelt. Mange reklamerer ikke med det, da det afskrækker et segment, mens det tiltrækker et andet, men det er jo ikke ens betydende med at det ikke meget let kan tilkøbes. Jeg afstår ret ofte fra at kneppe fordi rejsningen måske ikke holder til gummimontering. Når jeg nævner det får jeg en gang imellem tilbud om at kneppe uden. Faktisk ofte uden merpris. Jeg er på Fyn og der er ikke mange på AL der tilbyder sex uden. Redigeret 27. Juli af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg