Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tilslutter mig klubben som er vilde med kira fra svalereden. 
hold da op en dejlig tøs. 
Man føler sig dejlig velkommen fra det sekund du træder ind af døren.

Hun er bød mig ind i rummet til en snak og vi havde aftalt lidt på forhånd via mail som vi lige skulle have genopfrisket. 
Hun havde forinden spurgt mig om hun måtte kysse mig, hvilket hun fik samtykke til som det så fint hedder ;-) og hold da kæft, hun kysser dejligt og med tunge :-)

Agten forløb som forventet (alt for hurtigt) da jeg ikke kan stå for så dejlig en kvinde med så skønne bryster 

Hun var virkelig god til at spørge hvad jeg kunne li, og vi aftalte en ride tur da hun sagde hun var gammel ridepige, og der må jeg sige Kira, du kan vist tæmme selv den mest vilde hingst ;-) 

Gentagelses fare: ja fandme ja 

Så gutter, vær god ved hende så hun for lyst til at fortsætte i mange år endnu. Hun er der af ægte lyst og hun er vanvittig dygtig og sød, vi fik en god snak om alt mellem himmel og jord bagefter. 

Kira du er sgu en enér. håber du læser med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 54 minutter siden:

Sørens-os' at den smukke kvinde er helt ovre i Jylland ^_^:wub: Den ridetur lyder en skovfoged værdig... sig til hvis du en dag kommer til det sjællandske frk @Kira svalereden:D

Skal nok prikke til dig hr hvis jeg skulle komme på de kanter :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...