Hop til indhold

Recommended Posts

Uden mulighed for besøg hos velkendte elskerinder, og med behov for at lyse en sur dag op, fald jeg over Nataly:

https://nympho.dk/n5984/2345/very-sexy

Jeg har tidligere haft glæden af 'stjerneanmeldte' udenlandske piger, selvom min hovedinteresse er danske piger. Fx.

Uden at kunne finde en eneste negative anmeldelse af Nataly, tænkte jeg at hun kunne da lige give mig den GFE trøst jeg havde brug for. Hendes billeder er IMO helt retvisende, et almindeligt pænt 'naboens pige ansigt', meget slank, men heldigvis ikke den meget skinny type med fx synlige ribben. De flotte suttelæber er måske er hjulpet lidt. Smag er forskellig, min favorit type er ikke 'petit', jeg vil godt have lidt flere kurver, tunge bryster, og aldersmæssigt gerne 35-40 år (i sand biologisk alder, angiven alder ses ofte en hel del underdeklareret). Nataly skriver hun er 29, og det kan hun god være - eller et par år mere, men super ungpigekrop, for dem der går efter det. Blot for at gøre det klart: jeg gik altså efter servicen - ikke efter udseendet, fordi det tændte mig vildt. Smag og behag er forskellig, hvis hun er din yndlingstype, så se at komme af sted.

Aftalen kom superhurtigt og nemt istand, den første morgentid var taget, men så var det bare om at hoppe på den næste. På vejen derind bekræfter hun, at hun er klar, dejligt at vide at hun ikke har booket supertæt, så man lige skal stå og vente på gaden, til den første gæst er lempet ud. Parkering OK, hurtig og klar besked om vejen ind (og ikke det der p*s med at den første adresse er lidt forkert, og så skal man lige over gaden eller hen til et nyt husnummer. God stil).

Jeg møder hende som billede 11, og får først en hurtig besked: Stil skoene der! Så var der betalingen, jeg havde ønsket 60 minutter full service, og 260 EUR skiftede hænder, jeg synes ikke det er galt, med alle de ting, der er på menuen, under 2.000  med stort set alt man kan ønske sig. Bagefter, vil du have et bad? Jeg havde været i bad 2 timer tidligere, og spurge om det var nødvendigt, nej det var det ikke, men kan du ikke i det mindste vaske hænder? Så kom jeg i tanke om min gode opdragelse, og ønske om at giver GPere de bedst mulige arbejdsbetingelser, så hurtigt ændrede jeg mening, OK, hurtigt af med tøjet, og ud for en hurtig skyller, og ekstrarengøring af de mest oplagte steder. 

Nu kommer så det spændende punkt, er der mon kemi? For GP i superklassen er der altid kemi, og selvom starten er set bedre - vil jeg mene - så er det første kys dybt, langt, masser af tunge, ååhhh det bliver alligevel nok en meget god dag. Hendes mund smager klart af mouthwash, det synes jeg er fint nok, jeg aner ikke hvad hun har lavet med den/de første kunder, så fedt at hun er super ren. 

Hun er supersød, helt klart af 'pleaser' typen, og leverer super tungekys, lækker vådt, dybt superfransk (ikke superdyb / facefuck), alle stillinger, hun går gerne på toppen og giver den gas, cowgirl, reverse cowgirl. Alt bliver leveret med pæn brug af glidecreme, hun har den fineste lille snævre mis, hvor bare en finger fylder godt, og en stram numse. Da hun på et tidspunkt får en finger i hul nr. 2, efter at vi har knaldet godt i gemmen i alle elskovsåbningerne,  kommer der er lille av, jeg undskylder pænt, hun giver  bare et smil, og giver det lidt glidecreme, så kører det fint igen. Jeg kan ikke rigtig forklare, men det der med at gribe flasken med glidecreme hele tiden, kan virke forstyrrende, men hendes søde væsen, smil og - nå jah - inderlige støn af lidenskab, lige meget hvad man gør, får det hele til at virke naturligt.

Da jeg havde svært ved at komme, hoppede jeg over i hendes stol, og bad hende om at gå  på knæ og give et blow job, mens mine hænder gik på opdagelse i de hendes erogene zoner, men hun er ikke lav, og jeg kunne ikke rigtig nå ned, hvor jeg ville. Hun kunne sagtens fornemme problemet, og selv om jeg styrede slagets gang, sagde hun 'op i sengen', nå ja, lidt a la 69 position, halvt sidelæns, så jeg kunne nyde hendes røv og fisse, mens hun gav den gas med sig våde bj. Det er så fedt, når man kommer, at hun bare beholder ladningen i munden, og sutter videre (nogen kan ikke lide det, jeg elsker at der fortsættes), bagefter sætter hun sig på  knæ, og lader ladningen flyde ud, og bruger den som lotion over sine fine bryster, her måtte jeg hjælpe lidt til.

Massage er hun god til, stærke fingre, og så igang i runde 2. Jeg skulle - svedt over det hele - lige have et bad, inden vi sagde farvel, her ville hun dog ikke med ud? Det undrede mig, med det ellers store menu kort, men hvis man lige tjekker, så står der ikke bade sammen under hendes ydelser, iøvrigt er hendes bad mikro.

Fed oplevelse, superindlevelse, sødme, lækkert GFE - og lidt PSE må man vel sige, tager supergodt imod, og kan selv give den gas, hvis man beder hende om det.

Hun rykker til Søborg ca. d. 1., og er her så 3 uger mere i denne omgang.

Supertak til Nataly! På gensyn i Søborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste anmeldelser jeg har læst i meget lang tid. Mange tak for den! Nataly er tilmed en pige, jeg i den grad har i kikkerten. Min lyst til at besøge hende blev ikke mindre af denne anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 26.7.2024 at 23:50:

gensyn i Søborg

Der står Vanløse i ann., oplyste hun en flytning for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Der står Vanløse i ann., oplyste hun en flytning for dig?

Ja, som skrevet står, så flytter hun ca. d. 1/8 til Søborg (og er i Vanløse nu)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 29.7.2024 at 17:18:

Ja, som skrevet står, så flytter hun ca. d. 1/8 til Søborg (og er i Vanløse nu)

Sorry - jeg glemte åbenbart at læse næstsidste linje!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Nataly. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de rosende ord. Det er den bedste købesex oplevelse, jeg har haft i meget lang tid. Helt klart et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Jeg har besøgt 4 GPer denne sommer -
 Millie, Nataly, Lena og Jenny

Besøget med Nataly var langt det bedste af alle 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...