Arnebent1 245 Skrevet 27. Juli Nogen der har erfaringer med hende her https://sugardaters.com/da/profile/4MZ8qwy.zL hun skriver hun er gravid pt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandingo 45 Skrevet 27. Juli For fremtidig søgning: Brugernavn: Let_the_game_begin Lokation: Ringsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 27. Juli Skriver hun, hvor langt hun er i graviditeten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nykfgut 10 Skrevet 31. Juli Jeg har skrevet lidt med hende og hun vil gerne have betaling for et kemi møde. Det er jeg som sådan okay med hvis hun ikke bare bagefter skriver at der ikke var kemi og så fik penge for ingenting. Har nogle af jer andre mødtes med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 31. Juli Du kan tilbyde hende at du betaler maden ved kemi mødet og hun først får penge når i skal hygge jeg sammen. Hvis hun afslår det, ja så har du svaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg