Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/405749

Jeg havde læst om Kelly fra nogle andre anmeldelser, som gav mig lyst til at besøge hende.

Havde længe haft lyst til at besøge en mørk pige, og syntes at Kelly tændte mig.

Jeg kommer selv fra fyn, så ville helst ikke køre til Aarhus men gerne Vejle.

Skrev med hende om mit ønskede besøg, og hun skrev så til mig en dag at hun ville komme til Vejle d.24-28 juli.

Jeg fik lavet en aftale med hende d. 25, og kunne næsten ikke vente på at det blev torsdag.

Skrev til hende at jeg havde det som en lille dreng dagen før juleaften, som hun synes var et sjovt ordsprog.

Men fuck da hun var dejlig <3 dejlige originale store bryster, en dejlig røv og fantasktisk sød pige.

Jeg fik afregnet med hende og så startede vi op med kys og kram (hun kysser rigtig dejligt)

Jeg slikkede hende i et stykke tid og hun suttede mig bagefter.

Så fantasktisk ud med min store hvide pik i hendes mørke ansigt med dejlig øjenkontakt.

Vi kom rundt i alle stillinger og bl.a doggy hvor hun struttede godt med røven og resten af kroppen helt nede i sengen.

Fuck det så godt ud.

Jeg afsluttede med at sprøjte hende i mund og ansigt, hvor jeg efter lang tids liderlighed kunne leverer en god ladning. :D så fedt ud.

Jeg hjalp hende med at kunne åbne øjnene igen (der skulle lidt papir til) og vi lå og talte og pjatede sammen bagefter.

Jeg indrømmer at jeg er total vild med hende. Hun er sådan en sød pige.

Vi fik kysset farvel og jeg kørte hjem til fyn igen.

Har efterfølgene skrevet sammet med hende, da jeg kunne se at hun forlod Vejle før tid.

Der kom næsten ingen kunder, og selvom jeg også gerne vil have hende for mig selv, ved jeg godt at det kan gøre at hun ikke kommer her mere.

Hun skrev også at jeg var grunden til at hun kom til Vejle :wub: jeg må gifte mig med hende, men er jo gift i forvejen.

Så jeg kan kun opfordre jer til at besøge hende hvis I er til en total sød mørk pige, kærestesex og lækre former.

Jeg savner hende allerede efter at have skrevet denne anmelde.

God weekend til jer alle

Duppen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Jeg besøgte hende selv i Aarhus for nogle uger siden og kan tilslutte mig det skrevne. Hun er en skøn pige, som med al sandsynlighed skal genbesøges.

Kan supplere med at hun taler meget fint engelsk. Billederne er ægte, hvilket desværre er en sjældenhed blandt de mørke piger. Havde måske indtryk af at hun er lidt mørkere i huden end på billederne, men det kan meget vel blot være på grund af den dæmpede belysning under besøget. 

Stor anbefaling herfra også!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Vi burde lave en “Kelly fanklub”. Jeg melder mig frivilligt som præsident. Hun er så dejlig, den smukke kvinde

Redigeret af Grabbing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende. Hun er i Aarhus for tiden. Må melde mug i fanklubben. Hun er smuk og sød og sjov.

holder aftaler og siger undskyld for tre minutters forsinkelse. Nyvasket og velduftende. Giver sig helt og er indlevende.

I sengrn er hun en vildbasse. På den sjove måde. En stærk anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...