Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt parret.

Det er ikke lige mig at slikke med slikkelab så vi sprang forspil og andre indledende øvelser over ;-)

Manden tog i mod mig i døren og viste mig ind til Q som lå blindfolded. Lad os bare sige, hun var eddermanme klar ;-)

smilende, glad og klar.

manden satte sig i baggrunden så man ikke kunne se ham.

Vi fik mærket lidt på hinanden og jeg blev hurtig hård. På med kondom og så trængte jeg stille og roligt op i hende.

Man kan tydelig mærke at hun kan lide det og støder i mod med underlivet når hun får den hårdt.

vi knaldede løs i de 15 min jeg havde bestilt, og hun lød glad og tilfreds da jeg var færdig.

Super fræk oplevelse. Gør det bestemt gerne igen

 

https://annoncelight.dk/showad/365571
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god oplevelse og godt at høre en positiv anmeldelse, når man selv har overvejet at besøge dem. 

Er deres sted diskret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tiger100 skrev, for 41 minutter siden:

Lyder som en god oplevelse og godt at høre en positiv anmeldelse, når man selv har overvejet at besøge dem. 

Er deres sted diskret? 

Det er super diskret. Hus på landet.

Jeg var lidt bekymret formale de regler mht afspritning osv. De skal selvfølgelig overholdes og det blev de også. Men det faldt meget naturligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...