Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Dette er ren fornemmelse. Men jeg har flere gange oplevet det som forklædningsannoncer når der lige tilsidst bliver indskudt “tilbyder også b2b massage”.

Så er det en lille smule massage af ryggen derefter om på ryggen og hj. Intet med b2b. Jeg har oplevet det et par gange og jeg har bare en fornemmelse her. Kun en fornemmelse dog.

Jeg skal helt sikkert besøge hende hende hvis det kan bekræftes at det ikke er en forklædningsannonce ;)

Redigeret af Hartmanxse
Uddybning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hos Jenny +5 gange til B2B hver gang. Og det spiller altså. 

Forvent ikke en dybdegående muskel massage, men dejlig sensuel og blid. 

Hun tilbød det både som 30 og 60 minutter før i tiden, men er vist gået over til kun 30 minutter for nye kunder. 

/junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Junior skrev, for 4 timer siden:

Har været hos Jenny +5 gange til B2B hver gang. Og det spiller altså. 

Forvent ikke en dybdegående muskel massage, men dejlig sensuel og blid. 

Hun tilbød det både som 30 og 60 minutter før i tiden, men er vist gået over til kun 30 minutter for nye kunder. 

/junior

Tak for svaret :)

Har læst i en anden tråd, at hun er ryger. Er det noget du har erfaringer med, at man kan lugte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
m-j skrev, for 10 timer siden:

Tak for svaret :)

Har læst i en anden tråd, at hun er ryger. Er det noget du har erfaringer med, at man kan lugte?

Har oplevet det en enkelt gang at hun lugtede af røg ud af munden. Men har ikke bemærket at hende eller arbejdsværelse lugtede af røg 

/junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...