Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse af en pige på Fyn. Normalt besøger jeg frække kvinder i og omkring København, men den velanmeldte Jennifer the Lady havde lokket mig til Odense.

Kommunikationen foregår over email, hvor man beskriver sig selv og sine ønsker til mødet. Hvis det matcher med det hun tilbyder, så inviterer Jennifer på besøg. Da rollen som Jennifer, kun er en bibeskæftigelse, så er der ikke mange dage, hvor hun tager imod besøg. Hvis man som jeg kommer langvejs fra, så skal man holde øje med annoncen og booke i god tid, når der kommer nye datoer på.

Jennifer holder til i et villakvarter i den vestlige del af Odense. Det er nemt at finde gadeparkering i nærheden, og af diskretionshensyn parkerede jeg nogle hundrede meter væk og gik det sidste stykke. Jennifer ser ud præcis som på billederne. Hun er en høj, slank kvinde med små naturlige bryster. Som billederne viser har hun meget mørk hud. Hun har et smukt ansigt, som er indrammet af hendes lange sorte hår.

Vi kom ind på værelset, hvor hun havde dækket op med vin, vand og snacks. Vi startede med et glas vin og snakkede lidt om løst og fast, inden jeg hoppede i bad, så løjerne kunne begynde. Jennifer tilbyder blide GFE oplevelser, hvor der er masser af kys og kram. Hun har et frækt glimt i øjet, og man føler virkeligt at man er er på besøg hos sin frække og sexglade elskerinde. Efter akten fik vi en god gang pillow talk. Hun har en behagelig personlighed og er let at have en interessant samtale med.

Skal jeg på genbesøg? Ja, helt sikkert. Hvis man er til nærværende GFE med en smuk og intelligent kvinde, så er Jennifer det helt rigtige valg. Læs hendes annonce, hun beskriver rigtig godt, hvad det er hun tilbyder.

https://annoncelight.dk/showad/277662

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hej  @BachToBach

Tak for de pæne ord.   Jeg nød bestemt også  dit besøg.

Jeg bliver faktisk også smigret når en gæst kører helt fra København eller Århus for at besøg mig.

Jeg bliver ligeledes ekstra glad når gæsten giver udtryk for sin tilfredshed ;)

Knus

Jennifer

Redigeret af JenniferTheLady

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...