Hop til indhold
Sjovfætter

Ny i denne verden

Recommended Posts

Det kommer jo hent an på hvad du er til, men generelt handler det om sund fornuft og respekt for den pige du skal møde husk at overholde dine aftaler.

Mange af de udenlandske kvinder har falske billeder nogle mere vellignende end andre.

Aldrig betal forud!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville anbefale dig at læse de her tråde her. Tænker du finder dit svar her.:)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sørg for du har en telefon med taletidskort, så du ikke bruger dit normale nummer.

Håber du får gode oplevelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug ikke mobilepay. Kom altid 15 min for tidlig. Der er mange røveri forsøg.

Send ikke billede på Media hvor det kan gemmes.

Behandle pigerne ordenligt! De fleste er dejlige og søde. Nogle lyver så det driver.

Tjek altid fissen, du kan se de fleste symptomer i form af irritation. Blev testet jævnligt, jeg gjorde hver 3-4 uge efter GP besøg. Bruger ikke bordel,men har været aktiv på SD.

Bliv ikke forelsket i en GP, does not end well.

Husk at logge af hver gang, så konen ikke snupper dig. Fortæl aldrig konen om det uanset samvittighed. Dramaet er ikke det værd. Brug private browsing.

Har fået GPer som venner, dog langt mellem. Men hver forsigtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sjovfætter skrev, 1 time siden:

Hej

jeg er gift familie far

som har drøm om at prøve denne verden men hvordan skal man forholde sig og hvordan undgår man at blive opdaget eller snydt :)

1. Skaf en bollefon. Brug ALDRIG din egen eller firmaets.

2. Besøg ikke en GP i den by du bor.

3. Hav kontanter som ikke kan spores af din kone via hævelser på konti.

4. Giv ikke personlige oplysninger til en GP i form af rigtig navn, mobil nr. eller billede.

5. Planlæg dit besøg så konen ikke for mistanke, eller din Chef eller medarbejder kan komme til at fortælle din kone at du ikke var mødt ind på job, eller "gik" tidligt.

6. Beder hun om forudbetaling eller er det ikke pige på billederne der åbner døren, så GÅ igen.

Kan du sætte flueben ved disse 6, så er du rigtig langt.

Med venlig hilsen.

Én der ikke blev opdaget i over 15 år.

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLegend skrev, 1 time siden:

Der er mange røveri forsøg.

Mener du fordi man ikke får det man er sat i udsigt af pigen?

Mener du rent faktisk røveri, så må du gerne fortælle hvor mange forsøg du har været udsat for?  :mellow:

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk røveri! 

Ofte er de meget hurtig til at give adressen. Et billede som på profil er også en varsling pg at alt er muligt er også. De har ofte en pige tilgængelig som du kan tale med på snap fx. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Start med en dansk pige som har mange gode anmeldelser. Vælg en type som du tænder på, tynd, tyk, ung, gammel, høj, lav, lyshåret, mørkhåret etc. Sig at det er første gang hos en gp, at du er nervøs, så skal hun nok hjælpe dig til en god oplevelse. Vælg ydelser som du ved virker for dig, dansk, fransk (få danske tilbyder uden) etc. Hvis kys er vigtige (kan være en barriere som skal overskrides) så sørg for at få bekræftet at hun tilbyder det.

Dansk så undgår du misforståelse om hvad du ønsker etc.

Mange gode anmeldelser tyder på at det er nemt at opnå god kemi med hende.

Brug evt danske bordeller til at starte med, ikke den billigste løsning, men sjældent dårligt. og pigerne har ordentlige forhold.

Efter 3, 4, 5 besøg eller mere er du klar til at udforske andre piger/steder.

Og husk at skrive en beretning, vi vil meget gerne læse om dine besøg, også selvom det er en kendt pige (så bliver du heller ikke mistænkt for falske anmeldelser).

Del dette indlæg

Link til indlæg
SjovFaetter skrev, for 20 minutter siden:

Hej 

Har jeg så dummet mig har brugt min privat nummer og skrevet til nogle stykker men ingen har svaret tilbage :(

Hvordan kommer man i kontakt med dem?

Ville ikke mene du har gjort forkert? Det vel op til dig selv, om du er bange for at blive opdaget af konen fordi du har brugt dit private nummer. Men værre er det vel heller ikke, at bare slette samtalen efterfølgende. Ellers brug "WhatsApp" det bruger de fleste piger. Da nogen ikke modtager sms engang imellem.

En første gangs besked når du tager kontakt første gang til en ny pige kunne f.eks se sådan her ud:

Dear ******, i've been seeing you in Nympho. And i was hoping you could tell me about your prices and what is included in your services? 
Because i was thinking about making an appointment with you in the weekend to come, and i just wanted to clarify things firstly.

I am ** yo, my ethnicity is ****** and my name is ********* 
Hope to hear from you.

Og ikke bare "Hi can i see you now" 

Nu er det her til en udenlandsk pige som også gerne ville have lidt information om mig. Og det er ikke alle piger som beder om det skal det lige siges også.

Selvfølgelig ville jeg i dit tilfælde også tilføje, dansk pige eller ikke, også fortælle at det var første gang jeg skulle besøge en glædespige, at du er nervøs hvad du forventer osv.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...