lingamer 95 Skrevet 29. Juli https://annoncelight.dk/profile/Barabarabela Tæt på Føtex Vesterbro, besøgte jeg denne kønne og flotte pige. Dejlig imødekommende og afslappet oplevelse med god stemning. Der er ingen snyd. Barbara har en flot krop, som hendes fotos også viser. Hun giver en dejlig service, som startede allerede under bruseren med et lille blow. Jeg fik en virkelig god behandling, og kan kun anbefale at besøge hende. Der er vist 3-4 dage endnu, hvor hun er i Odense. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2305 Skrevet 30. Juli https://annoncelight.dk/showad/395040 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 154 Skrevet 1. August Hun er mega-dejlig Hun minder om Gabriela der husede på det velkendte sted på Sankt Jørgensgade. Håber hun vender tilbage til Odense om ikke så længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jsoren 0 Skrevet 3. August (edited) I would like to share a few thoughts about Barbara. She is stunningly beautiful and extremely sexy. With a good energy and a fantastic smile. The service she provided was amazing. She did exactly what we had agreed upon and more. Eye contact and in the moment. Without a doubt she is in another class high above the rest. She is absolutely incredible. Hard to believe she is real I can highly recommend her. Next time can’t come quick enough. https://annoncelight.dk/showad/395040 Redigeret 3. August af Jsoren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 56 Skrevet 4. August Jsoren skrev, for 9 timer siden: I would like to share a few thoughts about Barbara. She is stunningly beautiful and extremely sexy. With a good energy and a fantastic smile. The service she provided was amazing. She did exactly what we had agreed upon and more. Eye contact and in the moment. Without a doubt she is in another class high above the rest. She is absolutely incredible. Hard to believe she is real I can highly recommend her. Next time can’t come quick enough. https://annoncelight.dk/showad/395040 Hmm, så er der en der laver en god anmeldelse og så kommer der pludselig sådan en her på engelsk, eneste kommentar fra en helt nu bruger... Artiklen er slet ikke opsat naturligt men mere som en reklame der prøver at få alle stikordene ind mest hvert ord koster. Nu tænker man jo hvorfor har hun eller hendes bagmænd brug for at kommentere på sig selv på en allerede positiv anmeldelse?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefkokken 34 Skrevet 20. August VildeViking skrev, den 4.8.2024 at 09:29: Hmm, så er der en der laver en god anmeldelse og så kommer der pludselig sådan en her på engelsk, eneste kommentar fra en helt nu bruger... Artiklen er slet ikke opsat naturligt men mere som en reklame der prøver at få alle stikordene ind mest hvert ord koster. Nu tænker man jo hvorfor har hun eller hendes bagmænd brug for at kommentere på sig selv på en allerede positiv anmeldelse?? Alle anmeldelser herinde af folk der har mødt hende har været positive, så selvom man selvfølgelig altid skal være skeptisk i dette miljø, så tror jeg nu sagtens den her også kan være god nok. Jeg kan i hvert fald bekræfte, at hun er en virkelig sød pige. Til info, så er hun i Aalborg i denne uge, og kommer til Aarhus i næste uge, før hun smutter på ferie hvis man skal nå at fange hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarmann 18 Skrevet 6. Oktober I onsdags blev det min tur til et besøg hos frække og smukke Barbara. Hun er meget frækkere end hendes billeder. Det er 100-% hende på billederne og de forskellige outfits hun poserer i, tager hun gerne på. Hun er indlevende, har dejlig lyd på, og meget nærværende med øjenkontakt hele tiden. Spejlvæggen giver god mulighed for at nyde det hele ekstra meget og er med til at gøre forskellige stillinger meget frækkere. Det er en af de bedste aftaler jeg har haft i kalenderen i flere år og en gentagelse er uundgåelig. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 41 Skrevet 7. Oktober Sugarmann skrev, for 12 timer siden: I onsdags blev det min tur til et besøg hos frække og smukke Barbara. Hun er meget frækkere end hendes billeder. Det er 100-% hende på billederne og de forskellige outfits hun poserer i, tager hun gerne på. Hun er indlevende, har dejlig lyd på, og meget nærværende med øjenkontakt hele tiden. Spejlvæggen giver god mulighed for at nyde det hele ekstra meget og er med til at gøre forskellige stillinger meget frækkere. Det er en af de bedste aftaler jeg har haft i kalenderen i flere år og en gentagelse er uundgåelig. Tak for anmeldelsen. Ved du hvor længe hun er i Odense? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 11 Skrevet 7. Oktober Har lige haft et dejlige 30 min i dag. Hun har pakken og det er ikke sidste gang hun får besøg af mig. Hun har sidste dag i Odense torsdag, hvor hun vist skal et smut til Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg