SexlystenMand 14 Skrevet 30. Juli Håber jeg skriver det rigtige sted ellers giv mig et hint og jeg flytter .. Er der nogen der har erfaringer med sugardaters.com . Betaler gerne syntes bare det er et broget marked med profiler oprettet af dating sidens ejere .. Dette er ikke en anklage imod ovenstående, men et spørgsmål om den kan anbefales.. Kan se man skal have billed på for at se andre , fair nok . Kunne nu godt ønske mig man kunne bytte istedet da jeg ikke er meget for at stå frem sådant et sted . Pga. Arbejde , osv. På forhånd tak ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 30. Juli (edited) Der er en hel kategori her der handler om sugardating: https://www.eroguide.dk/forum/forum/86-anmeldelser-af-sugarbabes-i-hele-danmark/ Det er ikke mit indtryk at ejerne laver falske profiler. Problemet er i højere grad, at mange af pigerne får virkelig mange henvendelser. Derudover er der en del scammere og der er også piger der kun vil mødes til shopping osv. Men hvis man først kommer igennem til de rigtige piger, så er det efter min mening pengene værd. Mine bedste oplevelser med købesex har været sugardating. Du behøver ikke at have et ægte billede. Du kan også se billeder hvis du betaler. Redigeret 30. Juli af plasticlove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 31. Juli plasticlove skrev, for 22 timer siden: Der er en hel kategori her der handler om sugardating: https://www.eroguide.dk/forum/forum/86-anmeldelser-af-sugarbabes-i-hele-danmark/ Det er ikke mit indtryk at ejerne laver falske profiler. Problemet er i højere grad, at mange af pigerne får virkelig mange henvendelser. Derudover er der en del scammere og der er også piger der kun vil mødes til shopping osv. Men hvis man først kommer igennem til de rigtige piger, så er det efter min mening pengene værd. Mine bedste oplevelser med købesex har været sugardating. Du behøver ikke at have et ægte billede. Du kan også se billeder hvis du betaler. Tak for svar , springer ud i det ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 2. August Spændende sted sugardating.com Har kontakt til en der virker seriøs , er der nogle erfaringer der ved om de unge kvinder jeg pludselig er ombejlet af : ) . Er fake , de virker hurtige til at være klar til at besøge en , fornemmer når man kommer lidt længere de lige mangler til brændstof eller forskud på ..... Søger ikke unge men de virker bare fake , spørger ikke ind til noget .. Hmmm bare nysgerrig, kunne aldrig finde på at sende forskud men synd for dem der hopper i .. hvis de da er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 104 Skrevet 2. August Alderen påvirker ikke om de er reelle eller ej. Forudbetaling klar indikation på fake. De unge er mere spontane og søger aftaler om aften eller weekend, når de er på. Der er mange om buddet. Jeg har haft stor succes med at være direkte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 92 Skrevet 3. August SexlystenMand skrev, for 19 timer siden: Spændende sted sugardating.com Har kontakt til en der virker seriøs , er der nogle erfaringer der ved om de unge kvinder jeg pludselig er ombejlet af : ) . Er fake , de virker hurtige til at være klar til at besøge en , fornemmer når man kommer lidt længere de lige mangler til brændstof eller forskud på ..... Søger ikke unge men de virker bare fake , spørger ikke ind til noget .. Hmmm bare nysgerrig, kunne aldrig finde på at sende forskud men synd for dem der hopper i .. hvis de da er fake Min erfaring er at når profil teksten stå på engelsk , og de vel at mærke bor i DK , så er de fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 4. August Det er et broget marked. Falske profiler, professionelle prostituerede, video/foto sælgere, sugarbabes der vil snyde og så de helt reelle sugarbabes. Med tålmodighed, høflighed, sugar og held, så kan du få nogle helt fantastiske oplevelser. Jeg har haft nogle møder med helt fantastiske søde sugarbabes som jeg ikke ville have haft en kinamands chance for at komme i nærkontakt med, hvis ikke for SD. Priserne er meget varierende og steget meget, dog kan der stadig findes frække og dejlige sugarbabes til overkommelig pris. Mine egne personlige erfaringer har været, at de dyreste ikke har været hverken de smukkeste eller bedste at være sammen med. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg