Månestjerne 361 Skrevet 23. November, 2024 Det er altid værd at gå efter kisten for enden af regnbuen. Og denne her er en ægte skat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langkilde 107 Skrevet 23. November, 2024 Kunne ikke være mere enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P1022 0 Skrevet 28. November, 2024 Hvad er priserne på denne skønhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 361 Skrevet 29. November, 2024 Helt normale priser som gælder for området - ring og spørg. Nu er hun pt. min favorit - så derfor nok lidt farvet :) , men mener bestemt jeg får langt mere value end jeg betaler for pga hendes personlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 35 Skrevet 29. November, 2024 Månestjerne skrev, for 3 timer siden: Helt normale priser som gælder for området - ring og spørg. Nu er hun pt. min favorit - så derfor nok lidt farvet , men mener bestemt jeg får langt mere value end jeg betaler for pga hendes personlighed. Fra første gang jeg besøgte hende fik jeg service man ikke får de andre gængse steder , tror det bare hende der vil kunden det godt, tror kun det er Kimmie og Anna der levere på samme niveau fra første besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlesen 0 Skrevet 29. November, 2024 Man møder en lækker pige, der giver super service. Priserne er.meget rimelige, man får dem ved at skrive til hende eller evt ringe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 45 Skrevet 9. December, 2024 Jeg begyndte langsom at gå i panik..! Årsag: Nook var begyndt med “last days” og jeg havde givet mig selv håndslag på at hun skulle indgå i min “need to have” men tiden var ikke på min side længere…! Men heldet kom til mig, og jeg selv fik tiden og aftalen i hus med Nook i går - selvom jeg måtte køre 1t15min hver vej (det skulle vise sig at være det hele vær og mere til) Jeg var klar over… og i sidste ende nok også indstillet på… at dette kunne blive en skuffelse… selvom jeg nok har læst alle de positive anmeldelser med Nokk som jeg kunne finde…. - men ved af erfaring (fra tidligere roste anmeldelser ) at det afhænger af øjet der ser…kemi osv…! Og selvom jeg havde et godt grundlag (fra anmeldelser) var jeg alligevel forvirret i forhold til… hvilken kvinde Nook er…!!!??? Nu er jeg blevet klogere… og lad det være sagt med det samme….!!! Hold nu k….. mand… det er det skønneste smukkeste frækkeste sex jeg har fået til dags dags dato… (og tro mig her snakker vi i blandt mindst 200) Her dagen efter har jeg spurgt mig selv om hvad gør Nook så særlig for min oplevelse…!? (Og her kan det ærger min hun rejser væk og efter mine oplysninger ikke har planer om at komme tilbage til dk… suk..suk..) 1) hendes krop er lille, med tilpas store bryster - som godt nok er hjulpet på vej, (men pyt) brystvorterne er lange, og følsomme og lækker og fræk at sutte…! Og kramme… 2) hendes krop er så pertit og uanset i hvilken stilling hun få min standard str pik, syner pikken meget større end ellers… hvilken jeg har det rigtig godt med - selvtilliden vokser sammen med størrelsen på pikken… og er med til at oplevelsen er fræk og dejlig. 3)Hendes fisse er virkelig lækker - ja det kan sgu lyde tosset - men en fisse er ikke bare en fisse, hendes er virkelig noget helt specielt som jeg aldrig før har nydt så meget…i laaang tid med min pik 4) Nook skal virkelig opleves 5) Hun har en overnaturlig tilgang til sex og den måde hun nærmest tilbyder sig på..! Og på en eller anden måde formål at stikke sig fisse frem.. dét gjorde stor indtryk på mig.. 6) Og så er jeg sgu temmeligt vild med disse massagebrikse oppe i højde..! Kvinden er i den rigtige højde med en dejlig udsigt..! Og de unge kvinder er så bevægelig og formår at få det frækkeste ud af alt… udsynet til røv og fisse er ubeskriveligt…!!! Dejligt at se…! Nu stopper jeg snart mit skriv - kunne blive ved, men her på falderebet vil jeg på en eller anden måde gerne konstatere…! Hvor er det svært at beskrive oplevelser og især den måde hvorpå modparten (læser) oplever det… Er rigtig svært…! Jeg har ikke været i stand til rigtig at forstår, hvad andre har forsøgt at fortælle med de skriv jeg har læst…!(min fejl) Men nu er jeg trods alt glad for jeres skriv og ud fra dem var jeg klar over at jeg måtte gøre alt for at komme afsted til Nook…Det lykkes… Og det er jeg lykkelig for nu…! Dbh Frøns1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2035 Skrevet 9. December, 2024 @Frøns1 Er det den rigtige tråd du har anmeldt Nook i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 45 Skrevet 9. December, 2024 8000 skrev, for 34 minutter siden: @Frøns1 Er det den rigtige tråd du har anmeldt Nook i Det vil jeg da tro…! Sig frem..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2035 Skrevet 9. December, 2024 Frøns1 skrev, for 1 time siden: Det vil jeg da tro…! Sig frem..? Du skriver Nook som ikke er hende der bliver omtalt her i denne tråd, det er nok Nok vil jeg ikke kalde petit men en fin dame. Men tjek telefon nummer og tak for skriv. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pancake 15 Skrevet 15. December, 2024 Er der nogen der ved om der er kommet en ny pige på dette sted. Eller om der er en på vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 361 Skrevet 15. December, 2024 Det er der ikke - og næppe en ny på vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlesen 0 Skrevet 15. December, 2024 Måske Mint er på adressen nu? Prøv at kontakte hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danish2049 34 Skrevet 15. December, 2024 Nok sagde til mig en af de sidste dage at lejligheden ikke ville blive brugt mere når hun stoppede. Så tror det er slut med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 361 Skrevet 16. December, 2024 gamlesen skrev, for 20 timer siden: Måske Mint er på adressen nu? Nej , men hun på samme strækning - dog på modsatte side af vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg