Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Har tidligere idag besøgt denne dejlige kvinde i Aalborg - Rocio i Jylland - Annoncelight. Og den oplevelse bliver jeg nødt til at dele.  

Blev tiltrukket af hendes profil og vil sige at den til til fulde levede op til de forventninger jeg havde da jeg aftalte et møde med hende. Og mere til... 
Mødte en skøn og nærværende kvinde og fik pulsen op fra starten. Hun har gode former og dem mærkede jeg hurtigt og hun gav gode kys. Vi blev enige om at følge den beskrivelse hun har i profilen, men er ret sikker på at hun er fleksibel. 

Men.... kan kun opfordre til at give hendes forslag til at hun dykker i 'tool boxen' med analt legetøj en chance. En helt unik oplevelse som jeg aldrig har prøvet før - hun kan sit kram.
Og da jeg blev bedt om at vende mig fortsatte de gode oplevelser. Der blev givet og taget med gode og nærværende og intensive aktiviteter. 

Da jeg efter en time (en fuld time) incl. et bad sagde farvel med et dejligt kys og kram tænkte jeg på snarligt gensyn. Men... lige nu nyder jeg bare denne unikke oplevelse og få pulsen ned. Hun er er vist ikke i byen så længe (mener jeg hun sagde). Så... skal vist snart ha' en ny aftale i hendes kalender

Redigeret af Livsnyder-massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvordan er hendes engelsk? Så man kan få prostata massage og evt blowjob til sidst med hende. Ellers en smuk og lækker krop hun har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hun er ikke flydende på engelsk men nok til at kunne kommunikere. Hun gav dejlig blow og vi havde  god sex. Sex med kondom. 
Tror hun giver den service du ønsker. 
Hendes krop er blød og dejlig og hun har et smukt og tiltrækkende naturligt ansigt og kysser nærværende. 

Redigeret af Livsnyder-massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Rocio igen igår, så jeg kan bidrage den oplevelse. Vi blev enige om at bygge videre på sidste mødes oplevelser. Og det lykkedes til fulde. Uden at gå i deltaljer vil jeg blot sige at det var en meget ‘brugt’ mand der kyssede farvel da jeg forlod klinikken. Men med stort smil da jeg kørte hjem. Hun er en fornøjelse - hun har mange ting på menukortet og i toolboxen.
Hun forlader Aalborg i den kommede weekend, håber hun kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...