Isenvad 71 Skrevet 31. Juli, 2024 Hej Har besøgt littleblue i Varde Fin kommunikation pr mail. Dejligt diskret sted. Sød og venlig og var med på mine ideer. Billeder passer rimelig, dog tror jeg kun er op i de 30+, men det gjorde bestemt ingen ting. Hun er en sød sexet pige. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 31. Juli, 2024 229 indlæg og endnu ikke lært at lægge et link op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 71 Skrevet 31. Juli, 2024 Pite skrev, for 20 minutter siden: 229 indlæg og endnu ikke lært at lægge et link op Du er da en hel ekspert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 31. Juli, 2024 @Pite der er igen grund til at overfalde @Isenvad der har været så venlig at lave en anmeldelse. Jeg tænker at du var kommet langt med en venlig forespørgsel om et link. Husk den gode tone tak 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 31. Juli, 2024 Vi kan da altid hjælpe hinanden istedet for at udskamme, hermed link: https://annoncelight.dk/showad/307772 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 31. Juli, 2024 bigfoot skrev, for 1 time siden: Vi kan da altid hjælpe hinanden istedet for at udskamme, hermed link: https://annoncelight.dk/showad/307772 Nu er det jo mere end en gang sket, at det har været forkerte link der er lagt op af andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 31. Juli, 2024 Isenvad skrev, for 3 timer siden: Dejligt diskret sted Hvor er det ca henne i Varde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 71 Skrevet 31. Juli, 2024 Pite, den ufejlbarlige. Du må have en god aften. OG overveje, hvorfor folk ikke længere gider komme med ting på ero guide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 71 Skrevet 31. Juli, 2024 torben35 skrev, 1 time siden: Hvor er det ca henne i Varde? Spørg hende via mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 31. Juli, 2024 Isenvad skrev, for 32 minutter siden: Spørg hende via mail Nu er jeg ikke interesseret i at bruge min mail da hele mit Navn er en del af adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cumasyouare 7 Skrevet 31. Juli, 2024 torben35 skrev, for 2 timer siden: Nu er jeg ikke interesseret i at bruge min mail da hele mit Navn er en del af adressen Du kan jo ganske gratis oprette en ny? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg