Hardguy4you 307 Skrevet 1. August Vi er et par på 45 år, som tænder på at kvinden får pik af fremmede fyre. Idag ved ca. 15.30 tiden, mangler vi en fræk fyr, i Holbæk området, som har lyst til at tilfredsstille kvinden, mens manden kigger på eller deltager Kvinden er 45 år, lidt kvindelige former, og super liderlig, tager den i alle huller Der er ingen økonomi I det. Så meld hurtigt ind, hvis det ku friste. Vi svarer kun seriøse henvendelser, og kun dem som kunne være int. For os. God sommerdag til alle VID-20240721-WA0001 (1).mp4 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 245 Skrevet 1. August Jeg sender personlig mail til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 1. August Tak for alle henvendelserne. Vi har fundet hvad vi skal bruge, ellers melder vi tilbage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 6. August Laver i det igen snart ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 16. August Det kan sagtens være. Sidst blev vi brændt af, af den fyr der havde meldt sig klar, og som havde brugt en masse tid på mail Det fremmer ikke lysten til at prøve igen, men er sikker på der også findes nogen der kan holde en aftale, og som har udstyret til at fylde kvinden godt ud... Vi vender retur, hvis vi søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 245 Skrevet 16. August Skriv gerne hvis I får lyst. Når tingene er aftalt og aftale om møde indgået holder jeg 100% min aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 26. August Hej med jer Vi søger en fræk fyr med stort udstyr til kvinden imorgen tirsdag ved ca. 16-17 tiden. Du skal have stedet omkring Holbæk. Vi svarer kun de bsk. Som har int. For os. Vi kræver billede af ansigt og udstyr, ellers ingen aftale. Der er ingen økonomi I mødet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg