Mr. Dijon 7 Skrevet 1. August En oplevelse jeg aldrig vil glemme, sådan en havde jeg igår med Melanie Hun er super sød at skrive sammen med, og virkelig åbenminded for ens behov. Man bliver mødt med det største smil og åbenhed. Når man ser hende, får man hurtigt følelsen af naboens datter, som man altid har haft et godt øje til Når først man er igang, kan man mærke at hendes orgasmer er ægte, da hun bliver utrolig våd :p Som jeg sagde til hende, at det her er den bedste sex jeg nogensinde har fået, hvilket resulterede i at jeg blev nød til at komme på besøg igen senere på dagen. Melanie du gør det fandme godt https://annoncelight.dk/showad/388733 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 1. August Ser frem til mange gode anmeldelser fra din hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 1. August Hun skulle nu være i Hadsten, Østjylland . Kan du bekræfte at hun er Dansk? Og mener du at det passer at hun er 25? Jeg har fornyligt været forbi en GP som skrev at hun var 25 men i virkeligheden lignede en som var >30. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 1. August Mr. Dijon skrev, for 6 timer siden: En oplevelse jeg aldrig vil glemme, sådan en havde jeg igår med Melanie På Sjælland?? Eller i Hadsten som der står i annoncen? (i så fald skal tråden vel flyttes??) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 27 Skrevet 1. August Le courvoisier skrev, for 7 timer siden: Hun skulle nu være i Hadsten, Østjylland . Kan du bekræfte at hun er Dansk? Og mener du at det passer at hun er 25? Jeg har fornyligt været forbi en GP som skrev at hun var 25 men i virkeligheden lignede en som var >30. Mange tak Hej. jeg var i København i går, og er i Hadsten nu. ja jeg er dansk, og ja jeg lyver ikke med min alder 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 27 Skrevet 1. August migigen skrev, for 6 timer siden: På Sjælland?? Eller i Hadsten som der står i annoncen? (i så fald skal tråden vel flyttes??) Hej. jeg var i Hvidovre i går, og er i Hadsten nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 1. August MissMelanie skrev, for 13 minutter siden: Hej. jeg var i Hvidovre i går, og er i Hadsten nu Nice - tak for svar - jeg håber du bliver længere i Jylland- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 2. August (edited) Annoncen siger C-skål, men billederne, særligt nr. 12, viser en A-skål. Hvad mon ellers er løgn i annoncen!? Redigeret 2. August af Jørgensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 13. September Og hvem er så mr Dijon..? Han havede åbenbart kun én mission her på Eroguide.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg