Hop til indhold
kasper00102

3 FFK i Frankfurt på 2 dag

Recommended Posts

Jeg er netop returneret fra en tur i det tyske. En af mine planer var lidt mandlig wellness i Frankfurt området . Jeg har i noget tid ønsker at besøge nogle af de helt store klubber, da jeg har besøgt Harmony nogle gange  ... Nu skulle det lig testes af hvordan det var i de store klubber, på dage hvor både indendørs og udendørsarealerne kunne bruges ,, De 3 klubber var World, Sharks og Oase.. Mine forventninger var at Sharks klart ville være bedst, men det måtte komme an på en prøve...

FKK World - jeg startede med World.. Den var lidt ude på landet , så skulle lige af autobahn og gennem lidt tysk natur før jeg kunne parkerer der.. Det var sådan et lidt underligt sted det lå, ikke sådan specielt flot område, men kunne parkere bilen og vandre lidt op ad en bakke, før jeg kom til entreen og betalte 20 euro i entré.. Klubben virkede ret slidt ift Harmony, men kom hurtigt i gang med at udforske området ,, Jeg må indrømme at jeg var ret skuffet over klubben og de piger som arbejdede der ,,, det var en skidt standart synes jeg, og konceptet med at man selv skal betale drikkevare var også irriterende ,, der kom ret hurtig en og viste mig rundt , hun var som sådan venlig nok, og fik set udearealerne.. Jeg besluttede at holde på mine euroer , så ingen rum der ,, Det var simpelthen for ringe .. eg var lidt slukøret, men tænke så at det da var heldigt at jeg tog den først, for den klub jeg forventede mig mest af ventede mig .... 

FKK Sharks - jeg sov lidt men satte kursen mod Darmstadt hvor Sharks er , lige ved siden af et byggemarked, sjovt nok ... Inde på selve klubben var standarten betydeligt bedre.jeg fik betalt onsdagsprisen på 50 euro, og det var med fri sodavand, vand og mad - en god ting på en meget varm dag . Der var 3 boblebad på øverste etage , og nedenunder var en stor bar og spiseområde ... Udenfor en lækker pool og områder hvor man kunne være og nyde både wellness og endog meget smukke piger ..Noget som jeg bemærkede var at pigerne kom gående i deres almindelige tøj til Sharks , så man kunne se dem sådan inden de klædte om til ingenting - hvis man var ved indgangen .. synes det på en eller anden måde var lidt frækt . Så kunne man prøve at finde den pige med en god røv i et par jeans, pludseligt være nøgen ,,  Altså det var en helt anden verden og mange ville helt sikkert vælge Sharks som favoritten.. og lækker lækker mad ...Altså pigerne ar virkeligt lækre , men det var som om der manglede en interesse hod dem i at skabe kontakt .. det var meget passive og på telefon .. I starten synes jeg det var rart nok at man ikke blev 'overfaldet' af nøgne kvinder, men faktisk begyndte det at blive lidt irriterende, for der kom mange mænd og der var også mega varmt på klubben.. det blev også ret træls.. så på et tidpunkt tænkte jeg at jo - godt nok var de lækre, men savnede at pigerne var mere opsøgende .. det der spil krævede en ret stor indsats af mig, og havde  tænkt det skulle være omvendt.. synes det var sådan lidt 'fabrik' agtigt .  overvejede super meget et rum, men manglede lidt den der connection og gad ikke på rum med en eller anden random .. 

---

FKK Oase - jeg fik klædt mig om og sat mig i bilen med air-condition på max og tænkte at den sidste klub skulle have et skud.. Havd ikke de store forventninger, og tænke det nok blev en fuser,  mn på den anden side lå det mere på vejen mod Danmark, så why nok... ca 30 min kørsel og så var jeg pludseligt i en anden verden.. Ude på landet, men sat i et eller andet scenarie med græske - romerske statuer og masse af guldmaling .. jeg smilede lidt og tnke at det var da lidt syret, men også lidt sjovt og måske ikke så dumt ift en FKK klub og fantasier. Jeg skulle lige kallibrere , for Sharks havde de smukkeste piger, Men standarden var nu også god på Oase. Jeg betalte igen 50 euro i onsdagspris incl sodavand, og mad. Og til min store glæde var det en hlt anden fordeling mellem mænd og kvinder end Sharks.. Der var simpelthen langt færre mænd, så gik fra at føle som en i en lang række, til pludseligt at være i centrum. Det var super fedt.. Pigen her var meget opmærksomme på at henvende sig, men til min glæde med et glimt i øjet, og mere smil på læben. Det var ikke den der fabriksfølelse.. Fik ret hurtigt tilbudt 2 piger ad gangen, og sådan.. Selvfølgeligt til dobbelt pris, så fik sagt nej tak mange gange . men masser af gode samtaler... Udearalerne er også lækre, men mest fordi pigerne er meget mere en del af det .. man kommer ud og så er der en masse store hvide himmelsenge hvor der så sidder nøgne piger der flirtende opsøger.. Synes ikke sådan aggressivt .. Efter lidt tid tænke jeg at her skulle Euroen bruges ... Fedt at blive positivt overrasket. jeg havde den der haremsfølelse - og det snes jeg er det vigtigste på klub ... det skal ikke være pølsefest med mange mænd, men lækre kvinder der byder sig til .. :-) Første pige sagde hun var fra Italien, (selvom alle vidste hun var fra rumænien), men fint nok , hun var åbenbart fra Bergamo området .. hun gjorde en ihærdig indsats , og fik også tilbudt hunde sammen med en veninde .. Det var egentlig en god samtale, og hun var ret lækker ..Kunne egentlig godt ligne en Italiener, med lækker lille numse og ild i øjnenene med og naturlige B-skåls bryster.. Vi tog på rum pris 100 Euro ... - det var egentlig en udmærker omgang, men blow var md gumstermi.. Lidt skuffende .. Men et frækt rum med masser af spejle.. Et udmærke omgang og god oplevelse ... De næst par timer måtte eg afvise en masse, det var fantastik , men så pludseligt sad der en utrolig velformet mørk pige.. Brusterne var måske hjulpet lidt , men store D-skål vil jeg tro og meget lækker numse.. Hun var fra Colombia og herovre på et korttidsvisum .. Tror egentlig ikke hun løj ... Masser af mænd havde hende i sigte tror jeg , men jeg var meget heldig og satte mig hos hende, og slog hurtigt til .. Vi endt på rum , blow og en vild omgang ,, tror ikke hun havde været der længe, så hun havde ikke den der mekaniske tilgang med en fast opskrift , så jeg fik n del ekstra for mine 100 Euro ,, Faktisk snes jeg at lige hende var flottede end Sharks piger .. Jeg sluttede mit besøg med en fin aftensmadsbuffet inden hjemtur..

Samlede indtryk, det var sjovt at prøve.. På de varme dage er det altså meget rart med et stort udeområde.. Næste gang jeg kommer forbi bliver det helt sikkert Oase, men også Sharks.. Virkeligt fede klubber .. Synes man skylder sig selv at opleve det ... Samlede udgifter var lidt over 300 Euro .. Og masser af indre billeder der er gemt på 'harddisken' i hovedet ... World var skod, det gider jeg ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Have been at Sharks a couple of times. I think it's better that they are relaxed and I should approach the girls. Yes, everyone knows what you ask her, but what the hell, everyone is there for the same reason. Its just to overcome that little hurdle and get your ass out of your chair B) in 95% you will get to bed with the girl you like most.

Stop thinking about what others see and think.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...