Hop til indhold
Heliot

Heliot’s 1. session med Lady Cherie

Recommended Posts

Kender du til det? At være ensom og trist til måde? Jeg havde nået bunden i forhold til at have kvindelig kontakt. Bare at blive rørt ved af en kvindehånd eller kvindefod. Bare at se og blive genset af en venlig smilende kvinde, mærke hendes nærvær, hendes krop, nyde hendes duft og - med forlov - beundre hendes bagdel, som er den del af en kvindekrop, der fortryller mig mest.

Jeg er en ældre gentleman. Uden nogen værdi på kærlighedsmarkedet. Og slet ikke efter at jeg for 2 år siden blev opereret for prostatakræft og fik fjernet hele gøgemøget: Prostata, sædblærer og sædledere. Nervetråde ødelagt. Indskrumpet penis på grund af afkortet urinrør. Slut med rejsning og aldrig mere en orgasme. I praksis eunuk.

Hvad gør man så, når ens sexliv involverer en ubændig trang til kvindelig dominans (Femdom)? Jeg havde alvorlig brug for en Herskerinde, der kunne give mit liv en ny drejning.

Jeg er en nysgerrig sjæl og følger aktivt med, hvad der sker på Femdom og Pro-dommes markedet. Er blandt andet aktiv på FetLife. Her findes også Lady Cherie, som jeg ”kendte” fra SM Porten. Jeg havde ikke mødt Hende, men har ”fulgt” hende gennem mange år. Derfor vidste jeg en god del om Hende, hendes humor, hendes stil og hendes skønhed ud fra hendes billeder. Jeg havde læst de gode anmeldelser hun fik. Jeg forstillede mig i Hende en Herskerinde med stor erfaring, som jeg kunne respektere og give min fulde tillid og hengivenhed og trygt overgive mig til.

Tanken om at møde Hende lå endnu gemt væk i baghovedet. Alle mine forhold har været af privat karakter, og det ville i givet fald være mit første møde med en professionel Domina.

Skæbnen hjalp mig på vej. Jeg kendte Hendes fødselsdag (ud fra oplysninger i hendes Gæstebog) – og en indskydelse fik mig til at sende hende en lykønskning på FetLife. Hun svarede mig positivt tilbage. Det blev starten på en omfattende og rigtig god korrespondance. Jeg fortalte åbent og ærligt om min situation, og Hun fortalte mig mere om hende. Og bedst af alt, Hun var ikke afvisende, hverken i forhold til min alder eller mine skavanker.

Nu var jeg sikker. Jeg havde fundet min Herskerinde. Min første mail til Hende var med en vedhæftet udfyldt tjekliste fra Lady Cherie’s hjemmeside. Hendes tjekliste er omfattende og dækkede alle mine ønsker. Listen siger en hel del om Hendes store erfaringsområde. Jeg gjorde mig meget umage. Jeg havde afkrydset alle mine ønsker og yderligere tilføjet mine bemærkninger på en hel side for sig. Jeg har ret beskidte ønsker, men holdt ikke noget tilbage. Lady Cherie blev glad for, at jeg nu brugte hendes mail, som hun læser oftere end messages på FetLife.

Jeg synes det er enestående, at Lady Cherie har brugt meget tid på at skrive med mig. Det siger noget om Hendes venlighed og imødekommenhed.

Nu var jeg klar til at aftale et møde. Jeg havde gjort opmærksom på, at jeg havde brug for at kende mennesket bag Lady Cherie. Jeg havde også brug for at afprøve mig selv. Hun havde fået frie hænder indenfor den aftalte ramme.

Hvor var jeg nu efter mange års seksuel dødvande og afsavn? – Jeg vidste, at trods mine skavanker kunne jeg fortsat opnå en indre tilfredsstillelse ved at hengive mig til Herskerindens vilje, magt og kontrol. Jeg havde lovet Lady Cherie først og fremmest at have fokus på Hende og hendes nydelse og velbefindende.

Vi aftalte en halv dag, 6 timer. Jeg havde også inviteret Lady Cherie på restaurant til aftensmad. Det godkendte Hun, men jeg skulle bære Hendes slavehalsbånd måske i snor, når jeg var i byen med Hende. Så var jeg sat på plads (og det holder jeg meget af).

 

Det er dette første møde jeg nu vil berette lidt om.

Den mødte præcis til det aftale klokkeslæt. Den var spændt og havde glædet sig vildt meget til at se Lady Cherie. Hun åbnede døren og viste sig som en sand Gudinde åbenbaring. Den bemærkede Hendes smukke smilende ansigt, de grønne øjne, det lyse hår og den lækreste påklædning: Lårlange højhælede læderstøvler, sorte selvsiddende nylonstømper med blondekant, en smuk stramtsiddende læderkorset, gyldent halsbånd og de mest mini-mini sorte tangatrusser den havde set. Nærmest kun en streng.

Efter dejlig velkomsthilsen sagde Lady Cherie: ”Følg efter mig”.. Det gjorde den meget gerne og fik nu en bevægende udsigt til Lady Cherie’s smukke feminine skikkelse og velformede bare numse [den havde fortalt Lady Cherie om dens begejstring for den kvindelige bagdel] – hele vejen gennem receptionen og ned af trappen til kælderafdelingen med spankingrum, celle og hvad der ellers var i det forholdsvis lille kælderrum. Hyggeligt oplyst af levende lys og nogle lamper og indrettet med alskens redskaber og udstyr. Og lavdæmpet musik fra en bærbar radio.

Lady Cherie gave den ordre om at klæde sig af og lægge tøjet på en briks. Så var der udveksling af gaver. En kuvert fra slaven til Lady Cherie – som minsandten også havde en spændende gave til slaven: En fin sort fløjlspose med sort tøjbånd, som Hun selv havde kreeret. Posen viste sig at indeholde et nyt flot sort halsbånd. En rigtig dejlig gave.

Dernæst blev den sendt i det obligatoriske brusebad. Lady Cherie fulgte den hele vejen til badeværelset oppe i huset, og efter badet tilbage til kælderen igen. På den måde skærmede Hun den for eventuelle andre besøgende i huset. Den følte sig absolut tryg sammen med Herskerinden.

Lady Cherie beordrede den på knæ foran hende – og udbrød: ”Heliot” – det slavenavn Hun har givet den, og som den nu hørte for første gang. Hun fastgjorde halsbåndet på den – og spurgte, hvordan den hilser sin Herskerinde? Her svigtede dens krop allerede. Den er så fed, at den ikke kan bukke sig helt ned til gulvet for at kysse Herskerindens støvlespidser.

Straks viste Lady Cherie Hendes nærvær, snarrådighed og fleksibilitet når det behøves. Hun satte sig elegant på spankingbænken og strakte skiftevis den ene og anden støvle frem for snuden af slaven. Nu kunne denne sølle slave knæle foran Herskerinden og udføre Hendes ordre om at kysse og slikke - først den ene støvle fra tå til top – derefter den anden støvle… hele vejen op til det bare lår over strømpernes blondekant. Slaven elskede duften fra læderstøvlerne og læbernes og tungens kontakt med læderet og det bare stykke lår. Det blev afsluttet med nogle minutter med ansigtet klemt hårdt fast mellem Herskerindes læderstøvler.

Nu kom øjeblikket, hvor slaven skulle piskes. Et af de mange øjeblikke, slaven virkelig havde set frem til med stor længsel. Slaven blev placeret op af korset med dens ryg og store røv vendt mod Lady Cherie. Den kunne hele tiden følge Herskerinden i spejlet foran og nyde hendes ansigt og ansigtsudtryk. Den fik også lov til at se de forskellige piske, som Herskerinden havde medbragt. – På forhånd var det aftalt, at der hele tiden skulle være modspil og ping-pong mellem os. Den fandt hurtig ud af, at Herskerindens mål var slavens store røv… den er også virkelig nem at ramme.

Den blev først varmet godt igennem med en læderflogger. En forholdsvis blid pisk selvom der blev slået til. Efter nogle slag (den ved ikke hvor mange) nævnte slaven for Lady Cherie, at Hun gerne måtte slå hårdere. Så floggeren blev udskiftet med en anden lidt hårdere flogger og Lady Cherie slog nu hårdere og hårdere. Den har ikke tal på slagene, men nød det hele i fulde drag.

Efter piskningen, som havde resulteret i en varm røv, blev slaven beordret at lægge sig på ryggen på det kølige flisegulv. Det var forbigået slavens opmærksomhed, at Lady Cherie havde smidt den lille tanga-streng. Men den var meget opmærksom, da Lady Cherie nu på den mest indbydende måde satte sig på slavens ansigt.

Lady Cherie gav ikke slaven mulighed for luftindtag, hvilket hurtigt gav slaven besvær med at få luft. Slaven klappede blidt Herskerindens baller, som tegn på luftmangel. Den fik 2-3 sekunders luft, og var snart i knibe igen... Den forsøgte i flere omgange… men der var spærret for mund og næse. Vidste Lady Cherie ikke det? (den vovede kun at tænke det). Eller drillede Lady Cherie slaven?...

Tiden var nu kommet for en midlertidig afbrydelse i legen, idet vi skulle afsted til restauranten. Besøget på restauranten forløb glimrende med halsbånd (uden snor) og med dejlig mad og drikke – og ikke mindst en god samtale, hvor vi kom endnu tættere på hinanden. Dejligt også at have denne fortrolighed med Lady Cherie.

Efter lidt over 2 ½ time (inklusiv kørsel frem og tilbage), var vi tilbage i kælderen og Lady Cherie fortsatte legen.

Hun spurgte om den ønskede noget at drikke? Noget isvand eller cola? Nej tak, svarede slaven og bad om noget andet at drikke. Slaven havde klædt sig af, og nu var det ned på ryggen igen foran korset, med hovedet indtil korset. Begge hænder blev bunder fast til korset i hver side. Efter et kort øjeblik satte Herskerinden sig nøgen og pressede sit skød fast til slavens mund og beordrede slaven til at slikke – og pludselig åbnede slusen sig og Herskerindens gyldne drik kom i rigelig mængde.

Nu var der ingen kære mor, for det var ikke længere muligt at klappe Herskerinden kærligt på hendes baller, når slaven havde brug for luft. For det havde den i høj grad brug for meget hurtigt. Det opdagede Herskerinden heldigvis. Hvordan kan man drikke uden luft? – denne sølle slave kunne i hvert fald ikke finde ud af det.

Men igen demonstrerede Lady Cherie en enestående evne til at ændre legens forløb. Den ved ikke, hvordan Hun bærer sig af. Men Lady Cherie er jo en Hex og kan trylle som ingen anden. Tissestrømmen blev afbrudt og Herskerinden rejste sig op og stod dominerende over slavens hoved. ”Åbn munden” lød det og fra Hendes mund kom nu 2-3 spytklatter som på ca. 170 cm afstand præcis ramte ned i slavens åbne mund. Det smagte dejligt sødligt. Og ikke nok med det… ”Du er mit toilet”… og Lady Cherie åbnede for slusen igen og tissestrålen ramte målrettet den åbne mund… som hurtig blev fyldt. ”Drik!” lød det fra Herskerinden, hvorefter munden hurtig blev fyldt igen.. ”Drik!” lød det et par gange til, og så ebbede stømmen sagte ud.. desværre.. for det var en helt igennem himmelsk oplevelse for denne slave, som nyder at blive brugt på denne måde. Smagen var mere syrlig end Hendes spyt, hvilken herlig kombination! Det er en stor gave fra dens Herskerinde. Men det var ikke slut endnu... Herskerinden satte sig igen over slavens mund: ”Slik mig ren slave!”

Nu nærmere tiden sig for en afslutning. Slaven fik lov til at kysse og nulre Lady Cherie’s smukke bagdel, og slaven takkede taknemmeligt Herskerinden. Lady Cherie spurgte ind til, hvordan slaven havde oplevet det hele. Den kunne ærligt svare, at det hele havde været dejligt, og at slaven havde nydt de dejlige timer sammen.

Så var tiden gået. Lady Cherie gav den sidste kommando: ”Tag dens tøj og gå i bad!” - og Lady Cherie førte igen slaven til badeværelset og skærmede den for andre i huset. Et sødt farvel og slaven kørte lykkelig hjem og drømte sødt denne nat. Slavens liv har fået en ny drejning. Det er meget værdsat.

Slaven har fortsat kontakt med Lady Cherie, og er blevet afhængig af Hendes hexekunster. Så det bliver forhåbentlig snart til et nyt møde og flere møder med denne fortryllende Kvinde og Hex af Guds Nåde.

Heliot – Lady Cherie’s hengivne slave og ejendom

https://www.cherie.dk/dominans/index.htm
Redigeret af Heliot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest henlan

Tak for din livsbekræftende indlæg!

Ja, jeg kender til at være en ældre mand, der har nået bunden i forhold til at have kvindelig kontakt.:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indblik @Heliot flot skrevet og tillykke med at du har kastet dig ud i det. Det lyder som om Hexen er det helt rigtige valg for dig :)

Kender udmærket trangen til kvindelig omsorg. kram osv. (er selvvlagt single for tiden), du beskriver det godt.
Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Heliot

Dejlig skriv du har lavet og du også har fundet ud af hvor Fantastisk Lady cherie er:)

Hilsen 

Ector

Redigeret af Ector
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...