Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Tanya i Nr Aaby.

Besøget var et helt klassisk efter thai-konceptet, som jeg holder meget af.Hendes annonce beskriver nogenlunde det man møder.

En lille fin dame, gode former. Muligvis ikke 31 år gammel, nok nærmere +15. Men jeg har før taget fejl af thai-pigernes alder, på trods af at jeg har været hos mange. 
Hun leverede den type af massage jeg godt kan li´ . Ikke hårdt, mere sensuelle berøringer  Til slut lukkede hun dog op for mere af den klassiske massage.

Hun var berøringsvillig, og hvor jeg dog bare elsker de smil en sød thai-pige kan præstere når tingene spiller. God kemi under besøget, og hun sporede sig rigtig fint ind på i hvilken retning vi skulle for at besøget blev godt. Pris var nogenlunde som den er pt. på det marked.

Tanya

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der nævnes gfe er det så med fornuftig kæl og kys. Hun ser skøn ud og minder om nu forsvundne Mika i højde og drøjde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stense skrev, for 4 timer siden:

Når der nævnes gfe er det så med fornuftig kæl og kys. Hun ser skøn ud og minder om nu forsvundne Mika i højde og drøjde 

Tror jeg hun helt fint kan. Ved mit besøg var der kæl og lidt forsigtige kys. Jeg prøver altid få en fornemmelse af hvad der også er rart for GP, og overdriver ikke mine forventninger hvis det ikke føles rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for ærligheden omkring Tanyas alder, på billederne ser hun jo væsentligt yngre ud.
Jeg tror det er Bella som før var i Fredericia. Havde nemlig tænkt mig at besøge hende, det vil jeg genoverveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi idag. Sød dame som gav en dejlig omgang. Det sædvanlige løse hud på maven, men ellers en køn en.

jeg kan ikke rigtig klage over noget, da hu gjorde alt for at jeg fik et godt besøg. At jeg så gerne ville have haft at hun var 20-25 år med spændstig krop, det kan hun jo ikke gøre for, havde jo læst mig til at hun ikke var helt ung.

valgte 45 min. Blow uden, men sex med, og det gjorde hun godt, massage fravalgte jeg til gengæld for bløde berøringer/kilden inden det gik rigtig løs med sexen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...