VikingThor 196 Skrevet 7. August, 2024 Uha, jeg skal passe på ikke at blive forelsket https://annoncelight.dk/showad/398965 Nook er præcist som på billederne, måske plus 5 år. Smuk, slank, sødt smil, klar på et kæmpe kys fra starten. Ja, hun er tyndere end billederne antyder, hendes bryster er godt hjulpet - og det hele passer sammen. God kommunikation over sms/WhatsApp, vi opdaterede undervejs, jeg skulle dog lige vente 5 minutter da jeg kom frem så jeg gik rundt om hjørnet og tilbage. Stedet er velkendt i hjørnet, kælderen. Jeg kom ind, fik vist vejen til det lille værelse med en smal briks, fik betalt det aftalte og hun spurgte om jeg ville have et bad. Det blev hurtigt klaret, jeg så lige den anden (Ammy) på vej derud og tilbage men ellers var der ingen i de ret store lokaler. Puha, vi fik kysset ret hurtigt som gik over i super fransk på briksen efterfulgt af en gang Cowgirl og derefter missionær til finalen. Masser af smil, kys, nus, slik osv. Jeg var vel færdig på det seksuelle efter højst 12-15 minutter, men Nook gjorde rigtig meget ud af at give en afslappende og dejlig massage bagefter indtil nok det sidste sekund af min tid - hvis ikke mere, det føltes nærmere som 30 minutter ekstra. Kvinden: 9/10 Sex: 9/10 Stedet: 6/10 Pris: Typisk Gentagelsesfaktor: 10/10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 7. August, 2024 Hvordan så Ammy ud, var hun lige så sprød? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 196 Skrevet 8. August, 2024 Ammy lignede sig selv på billederne, måske også +5 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 117 Skrevet 10. August, 2024 Står stadig, som da Kimmie var sammen med Ammy, at der er mega med i prisen. Var der antydning af det ved Nook ? Og var i rundt om analt ? pft for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 11. August, 2024 Nook giver velvilligt blow uden og CIM, jeg har stadig hendes lille ansigt og mund på nethinden med mit stenhårde lem i munden mens jeg spermer uden at holde ved. 15 min 500 all inclusive (dog ikke sex uden, som koster ekstra) er bare fair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 11. August, 2024 Hvordan er det engelske, eller er det mangel på samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 11. August, 2024 hjlarsen skrev, for 1 time siden: Hvordan er det engelske, eller er det mangel på samme Hun taler udmærket Thai...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 11. August, 2024 Så kein kommunikation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 24 Skrevet 11. August, 2024 Efter at have læst Viking,s fine anmeldelse måtte jeg forbi i går. Bestiller 1 time via SMS. Hun er virkelig sød og petit, starter med et bad når jeg er tilbage på værelset kommer hun ind tager sit tøj af og spørger om jeg vil have massage. Jeg trækker hende ind til mig og i begynder at kysse, nusse bryster og så går det bare der ud af, dejlig blow imens jeg sidder på sengen. Så vil hun slikkes og det kan hun godt lige. Vi fortsætter med kys slik, knep [kondom] i ca en halv time så kan jeg ikke holde mere. Rigtig GFE, længe siden jeg har prøvet . Så spørger hun om jeg stadig vil have den massage vi aftalte. Ja tak, ligger bare at nyder til tiden er gået,og så i bad igen, virkelig dejlig time. Jeg kan ikke få nok af Nook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 17 Skrevet 13. August, 2024 Besøgte også Nook forleden. Blev overrasket over hvor lille hun er og smuk! Men hun kan ikke et ord engelsk, hvilket var lidt underligt. Bestilte en halv time og det eneste vi lavede var at knalde - sluttede af med et stående bj hvor hun fik ladningen i munden som hun dog spyttede ud. Prøvede at antyde anal men det tror jeg ikke hun var med på. Det virkede også som om hun var lidt øm men blev mega våd af min behandling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 13. August, 2024 Golf skrev, den 11.8.2024 at 16:40: Efter at have læst Viking,s fine anmeldelse måtte jeg forbi i går. Bestiller 1 time via SMS. Hun er virkelig sød og petit, starter med et bad når jeg er tilbage på værelset kommer hun ind tager sit tøj af og spørger om jeg vil have massage. Jeg trækker hende ind til mig og i begynder at kysse, nusse bryster og så går det bare der ud af, dejlig blow imens jeg sidder på sengen. Så vil hun slikkes og det kan hun godt lige. Vi fortsætter med kys slik, knep [kondom] i ca en halv time så kan jeg ikke holde mere. Rigtig GFE, længe siden jeg har prøvet . Så spørger hun om jeg stadig vil have den massage vi aftalte. Ja tak, ligger bare at nyder til tiden er gået,og så i bad igen, virkelig dejlig time. Jeg kan ikke få nok af Nook Tilbyder hun uden knap kondom??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 392 Skrevet 16. August, 2024 Jeg har en aftale med Nook i dag. glæder mig rigtig meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 16. August, 2024 Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden: Jeg har en aftale med Nook i dag. glæder mig rigtig meget Der vil vi gerne høre om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 36 Skrevet 17. August, 2024 Af Nook og Ammy, hvem er så den laveste og tyndeste? Mest petite... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 926 Skrevet 17. August, 2024 er det kys med tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 392 Skrevet 17. August, 2024 Nook er som skrevet meget petit, hvilket er et plus i min bog. Der var kys med lidt tunge, så ikke en supersnaver. Missen er helt glat og velsmagende. Hun blev naturligt våd, så ingen glidecreme. Blow ganske over middel og cim var ok. Jeg kan absolut anbefalet et besøg, selv om vi ikke var helt oppe at ringe. Fair pris for en time med to udløsninger. Husk, at stedet er i en kælder. Kunne ikke lige finde det til at starte med. God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 392 Skrevet 17. August, 2024 Forresten, hendes engelsk var altså ok. Forstår ikke dem der skriver andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 21. August, 2024 Ny bruger skrev, den 13.8.2024 at 16:48: Tilbyder hun uden knap kondom??? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 21. August, 2024 Vildsvinet skrev, den 17.8.2024 at 10:25: er det kys med tunge? ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 21. August, 2024 Jeg tog 1/2 time med Nook sex uden kondom og 2 x cip Havde lidt glemt at 30 min ikke helt er nok til 2 x, så jeg kunne ikke komme anden gang startede med et godt blow som jeg allerede har prøvet med cim før efter et stykke tid kravlede hun selv op og gled ned over mit jernhårde og helt blanke lem. hun vejer ikke ret meget så det vsr ret lækkert og jeg lod hende ride mig i forskelligt tempo indtil jeg sprøjtede cremen dybt op i hendes lille ungpigefisse. Hun lod mig bestemme, hvornår hun stoppede. derefter massage og til sidste et forsøg mere, men uden held. Pyt. Det var godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 21. August, 2024 NoBad6 skrev, for 53 minutter siden: Jeg tog 1/2 time med Nook sex uden kondom og 2 x cip Havde lidt glemt at 30 min ikke helt er nok til 2 x, så jeg kunne ikke komme anden gang startede med et godt blow som jeg allerede har prøvet med cim før efter et stykke tid kravlede hun selv op og gled ned over mit jernhårde og helt blanke lem. hun vejer ikke ret meget så det vsr ret lækkert og jeg lod hende ride mig i forskelligt tempo indtil jeg sprøjtede cremen dybt op i hendes lille ungpigefisse. Hun lod mig bestemme, hvornår hun stoppede. derefter massage og til sidste et forsøg mere, men uden held. Pyt. Det var godt Hvor meget gav du for 30min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 21. August, 2024 Ny bruger skrev, for 5 timer siden: Hvor meget gav du for 30min 1500 15 min mega koster 500 rimelige priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 21. August, 2024 NoBad6 skrev, for 3 timer siden: 1500 15 min mega koster 500 rimelige priser hvad er 15 min mega TIL 500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 21. August, 2024 henrik_klausen skrev, for 12 minutter siden: hvad er 15 min mega TIL 500 Det er only megafrench (altså fransk uden kondom med kom i munden) 15 minutter tror forresten ikke hun skelner, du kan sikkert få det hele i de 15 min, dog ikke sex uden kondom som koster 500 ekstra, men så er det også hele vejen: kom så tit du vil og hvor du vil 15 min sex uden: 1000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 76 Skrevet 26. August, 2024 Hvor Høj er Nook sådan ca ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg