michael40 25 Skrevet 27. August, 2024 Er der noget der har taget Nook anal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 27. August, 2024 michael40 skrev, 1 time siden: Er der noget der har taget Nook anal ? NooK tager den så ikke ANAL kan jeg forstå Ellers er der noget der har besøgt Ammy og vil fortælle lidt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 117 Skrevet 27. August, 2024 Var forbi Ammy i søndags. Hun er sku frisk. Ok krop, naturlige bryster nok en B’er og helt glat forneden. Hendes engelsk er fin og man kan snakke. Bj er langsomt og meget intens og tages dybt. Sexen er super fint med de stillinger man ønsker. Der blev ikke brugt ekstra smørrelse, det klarede hun selv. Hun er faktisk med på alt og det blev prøvet……. Dog ikke uden, som jeg heller ikke efterspurgte og ikke ved om tilbydes. Alt i alt en rigtig dejlig halv time til en yderst retfærdig og gængs pris. ps. Massagen kan jeg ikke udtale mig om. Pps. Få nu aftalt en tid og ikke stå at ringe på hvert 5. minut !!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 29. August, 2024 Fik besøgt ammy igår alt var muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 29. August, 2024 Øv øv, ringede og spurgte om Nook var på job, det blev bekræftet. Da jeg ankom på adressen var det en ældre dame. Spurgte om nook kom, hun bekræftede, hvorefter hub Viste mig ind i et rum. Hun kom så ind og lukkede døren, spurgte igen om Nook, hvor hun så fortæller at hun har fri. Forlod stedet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fred 0 Skrevet 29. August, 2024 (edited) Var også forbi i dag havde aftalt tid med Nook , men der kom ingen for at åbne dør. Ringede og skrev men de svarede først 1/2 time efter den aftalte tid. Kørte derfra da jeg havde ventede 15 min Redigeret 29. August, 2024 af Fred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBad6 61 Skrevet 14. Oktober, 2024 Liderbassen skrev, den 26.8.2024 at 10:14: Hvor Høj er Nook sådan ca ?? Svært at sige. Nok 160 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 15. Oktober, 2024 NoBad6 skrev, for 20 timer siden: Svært at sige. Nok 160 Der omkring ja. Er i det hele taget et meget lille stykke nips. Men hun yder hvad der bliver forespurgt og aftalt. Har intet at brokke mig over efter mit møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 108 Skrevet 1. November, 2024 Nook er ikke den der måske tager det største initiativ selv, men hun er sød og rar og er med på det meste. Er man til sød, petit Thai med en godt skåret krop, er hun absolut et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 392 Skrevet 27. December, 2024 Nook er nok lige sneget sig op på min førsteplads, af den simple årsag at hun bliver naturligt våd. Der bliver ikke mere autentisk! skal forbi snart igen. Tog en time uden, sidst jeg var der...normalt ikke noget jeg gør, men fristelsen og efterfølgende oplevelse var til U.G! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 28. December, 2024 Esbjerghanhund skrev, den 27.12.2024 at 12:06: Tog en time uden, sidst jeg var der...normalt ikke noget jeg gør, men fristelsen og efterfølgende oplevelse var til U.G! Hvor meget gav du for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 30. December, 2024 Er Nook ikke stoppet og rejst hjem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 24 Skrevet 30. December, 2024 (edited) nice guy skrev, for 55 minutter siden: Er Nook ikke stoppet og rejst hjem? Det her er en anmeldelse om Nook. Det er Nok som var på en anden adresse der er taget hjem. Godt nook år. Redigeret 30. December, 2024 af Golf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg