Hop til indhold

Recommended Posts

michael40 skrev, 1 time siden:

Er der noget der har taget Nook anal ?

NooK tager den så ikke ANAL kan jeg forstå Ellers er der noget der har besøgt Ammy og vil fortælle lidt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Ammy i søndags. Hun er sku frisk. Ok krop, naturlige bryster nok en B’er og helt glat forneden. Hendes engelsk er fin og man kan snakke. Bj er langsomt og meget intens og tages dybt. Sexen er super fint med de stillinger man ønsker. Der blev ikke brugt ekstra smørrelse, det klarede hun selv. Hun er faktisk med på alt og det blev prøvet……. Dog ikke uden, som jeg heller ikke efterspurgte og ikke ved om tilbydes. Alt i alt en rigtig dejlig halv time til en yderst retfærdig og gængs pris. 
ps. Massagen kan jeg ikke udtale mig om. Pps. Få nu aftalt en tid og ikke stå at ringe på hvert 5. minut !!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv øv, ringede og spurgte om Nook var på job, det blev bekræftet. Da jeg ankom på adressen var det en ældre dame. Spurgte om nook kom, hun bekræftede, hvorefter hub Viste mig ind i et rum. Hun kom så ind og lukkede døren, spurgte igen om Nook, hvor hun så fortæller at hun har fri. Forlod stedet igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi i dag havde aftalt tid med Nook , men der kom ingen for at åbne dør. 
Ringede og skrev men de svarede først 1/2 time efter den aftalte tid. 
Kørte derfra da jeg havde ventede 15 min 

Redigeret af Fred

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBad6 skrev, for 20 timer siden:

Svært at sige. Nok 160

Der omkring ja. Er i det hele taget et meget lille stykke nips. Men hun yder hvad der bliver forespurgt og aftalt. Har intet at brokke mig over efter mit møde med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nook er ikke den der måske tager det største initiativ selv, men hun er sød og rar og er med på det meste.

Er man til sød, petit Thai med en godt skåret krop, er hun absolut et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nook er nok lige sneget sig op på min førsteplads, af den simple årsag at hun bliver naturligt våd. Der bliver ikke mere autentisk! skal forbi snart igen. Tog en time uden, sidst jeg var der...normalt ikke noget jeg gør, men fristelsen og efterfølgende oplevelse var til U.G!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 27.12.2024 at 12:06:

Tog en time uden, sidst jeg var der...normalt ikke noget jeg gør, men fristelsen og efterfølgende oplevelse var til U.G!

Hvor meget gav du for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
nice guy skrev, for 55 minutter siden:

Er Nook ikke stoppet og rejst hjem?

Det her er en anmeldelse om Nook.  Det er Nok som var på en anden adresse der er taget hjem.

Godt nook år.

Redigeret af Golf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...