Hop til indhold
Guest trading2024

Cayla Vejgård giver god massage og fremragende hj!

Recommended Posts

Guest trading2024

Hej I liderlige mænd derude :D

Jeg bestilte en times massage med hj hos Thai Cayla. Hendes massage og hj var ikke ligesom andres. Har besøgt mange piger, og kan med sikkerhed sige at Caylas hj ligger helt i toppen - inklusiv massagedelen.

Hendes specialitet er massage med hj. Sexdelen er hun ikke vild med, så for de nysgerrige der gerne vil have lækker massage og hj, så er hun den helt rette at besøge.

Stedet ligger ret godt placeret, så det behøver man ikke være nervøs for. Og hun ser godt ud i virkeligheden, så ingen photoshop.

Og til de kunder der har været forbi hende, hold venligst adressen for jer selv, da hun ikke ønsker alle og enhver bare kan komme og banke på. Det er nemlig sket før desværre.

https://annoncelight.dk/showad/381837

Redigeret af trading2024

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest trading2024

Prøv hendes massage med hj - den er virkelig dejlig! :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig… en helt igennem behagelig oplevelse. Besøgte hende i formiddag, og tog 60min massage + HJ (HJ kom efter de 60 min, så jeg fik vel nærmere 70-75 min - måske jeg var heldig?). Begge dele levede til fulde op til forventningerne.

Hænderne har hun skruet rigtig på, og jeg kommer gerne igen - for helhedsoplevelse var helt igennem meget behagelig. 

Det hun leverer er massage med ekstra - og jeg tror at man får billigere HJs andre steder, hvis det er alt der gælder. Jeg er personligt stor fan af massage +

MEN!!, jeg har således b2b og tantra til gode (den service synes jeg er kemi-afhængig, så ikke mit go-to ved første besøg), men kan det betale sig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest trading2024

Fedt nok.

Hun giver også body2body så vidt jeg ved, men ikke noget jeg selv har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mmmm. well, jeg har været hos Cayla et par gange før sommeren. Mine indtryk er:

• hendes massage er "OK" - uden at være avanceret
  • hendes fotos er helt 100% photoshoppede - kroppen er som på billederne, men ansigtet er altså "pyntet" på en del

Jeg vil sige at hun er en middel oplevelse, men så heller ikke mere. Sød pige, ja -  men ikke særligt fræk eller indlevende. Til den sædvanlige thai-pris på 1000/30 min kan man få væsentligt bedre i Aalborg. Fx Milin, Cherry eller Whiskey. Hvis man kun vil have massage + hj er Cayla helt ok, men sex-delen er mere beskeden. Og igen - ansigtet er altså photoshoppet pænt meget...... 

Jeg har haft et par OK besøg hos hende, men ift "smæk for skillingen" er der ofte bedre muligheder i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Camino skrev, 1 time siden:

• hendes fotos er helt 100% photoshoppede - kroppen er som på billederne, men ansigtet er altså "pyntet" på en del

Jeg vil sige at hun er en middel oplevelse, men så heller ikke mere. Sød pige, ja -  men ikke særligt fræk eller indlevende. Til den sædvanlige thai-pris på 1000/30 min kan man få væsentligt bedre i Aalborg. Fx Milin, Cherry eller Whiskey. Hvis man kun vil have massage + hj er Cayla helt ok, men sex-delen er mere beskeden. Og igen - ansigtet er altså photoshoppet pænt meget...... 

Jeg har haft et par OK besøg hos hende, men ift "smæk for skillingen" er der ofte bedre muligheder i byen.

Tror måske også man skal tage den oprindelige anmeldes med et gran salt.

Nu er jeg selv "ny bruger" herinde fordi jeg mest læser men ikke skriver så meget og det kan også være trading2024 er det samme, men for mig virker det lidt "suspekt" at:

- der kommer en så positiv anmeldelse af hende kontra tidligere anmeldelser
- hun bruger straks anmeldelsen i sin annonce men ikke brugt nogle tidligere
- brugeren trading2024 kommenterer kun på Cayla og Lucy som tidligere arbejdede samme sted som Cayla... (Lucy er nu i Hjørring)

Måske bare et tilfælde, men det virker næsten for vildt til bare at være tilfældigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest trading2024
El Camino skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har også besøgt hende før, men hendes massage er på et andet niveau nu. Har du været forbi hende for nyligt?  Og ja, kan godt være nogle af hendes billeder er lidt ældre eller redigeret en smule, men jeg synes dog alligevel billederne afspejler hende meget. Og man får ikke en dårlig overraskelse. I hvert fald ikke for mit vedkommende. 

Redigeret af trading2024

Del dette indlæg

Link til indlæg
trading2024 skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har også besøgt hende før, men hendes massage er på et andet niveau nu. Har du været forbi hende for nyligt?  Og ja, kan godt være nogle af hendes billeder er lidt ældre eller redigeret en smule, men jeg synes dog alligevel billederne afspejler hende meget. Og man får ikke en dårlig overraskelse. I hvert fald ikke for mit vedkommende. 

Nu har jeg også besøgt Cayla, og dengang havde hun ikke de 3 første billeder. Vil sige jeg blev pænt skuffet. Hun var vel en 10+ år i forhold til de andre billeder og 10+ kg tungere.

Hendes massage vil jeg på ingen måde sige er på et andet niveau. Men den er da helt klart udemærket.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest trading2024

Hvor længe siden er det du besøgte hende Suppah? Hvis det er mere end 7 måneder siden, så vil jeg sige du bør prøve igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende, hendes massage er ganske fint, men ds hun vil sælge mere og jeg ikke havde lyst til HJ blev hun irriteret og prøvede st sætte prisen op for selve massagen. Havde været der en gang før hvir de var 2 piger der pludseligt massagere mig så det var nu dejligt !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...