VildeViking 61 Skrevet 8. August, 2024 Hej alle, Er der nogen her der besøgt eller har erfaring med denne dejlige røv? Er fristet til at køre forbi Assens for lidt sjovt i det fri https://annoncelight.dk/showad/400361 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 8. August, 2024 Smut forbi Assens og lad os andre høre. Ser bestemt lækkert ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fattysmaty 6 Skrevet 13. August, 2024 Har nogle været forbi endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 61 Skrevet 15. August, 2024 Tog forbi og besøgte hende. Tog en tur i skoven og havde en hyggelig gang sex i det fri. Hun er lidt mere af en lige på og igang dame end hun er en kæler, men hun tilbyder heller ikke kys så det var heller ikke forventet. Det er ikke den bedste oplevelse jeg har haft men absolut heller ikke nogen dårlig, kunne godt finde på at besøge hende igen men så skal det også være fordi jeg ikke kan finde en tid hos nogen tættere på Odense da det er lidt af en køretur for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg