Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Grace i onsdags og det var virkelig gode 45 min

https://annoncelight.dk/showad/390422

jeg betaler som regel aldrig mere end de 6-700 kr for at få en time massage+ hj, men efter jeg har læst de gode anmeldelser af hende måtte jeg besøge hende med FP 

hun er virkelig en varm og dejlig kvinde, hun taler super godt engelsk og lytter til ens ønsker. Jeg ankom til adressen og fik en virkelig dejlig massage. Inden massagen spurgte jeg om hun kan fokusere på mine baller da de var lidt ømme, og så spurgte hun om jeg ville have en finger eller strap on, og det blev selvfølgelig til begge hahah

hun er virkelig en sand mestre i at stimulere en analt og så smager hun virkelig fantastisk da jeg slikkede hende :-o

Vil ikke gå for meget i detaljer, men vi nåede ikke at knalde fordi det var så godt og jeg er sgu lidt øm bagi dagen derpå :D så jeg må tage revanche når pengene er til det

dem der ikke har besøgt Grace endnu går virkelig glip af en god oplevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er det med forholdene der, er det diskret indgang der. Bor nemlig tæt på men har lyst til at besøge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bette mand skrev, 1 time siden:

Hvordan er det med forholdene der, er det diskret indgang der. Bor nemlig tæt på men har lyst til at besøge hende

Det er lige ud til hovedgaden, ikke særlig diskret. Du kan prøve at ringe eller skrive til hende og høre om der er en diskret bagindgang. Hun er nem at snakke med på engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstendig enig, Grace er helt klart en fantastisk kvinde og den bedste GP jeg nogensinde har besøgt ! -og du kan bare spørge hende om at gå ind af bagdøren det plejer jeg at gøre når jeg besøger hende !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil lige komme med en anbefaling herfra også, selvom jeg måske ikke er den store skriver. 

Har besøgt Grace over de sidste snart 3 måneder nu og kan tilslutte mig de fine anmeldelser. Hun er virkelig nem at snakke med, er altid sød, meget imødekommen og i mine øjne en smuk kvinde.

På massage siden føler man hun ved hvad hun laver og med hendes gode engelsk kundskaber er det nemt at forklare hvad der er problemet. Hun har hjulpet mig 2 gange nu. :)

Den sjove del bliver aldrig kedelig ved hende, selv hvis man har været der nogle gange. Hendes "værktøjskasse" er virkelig stor og hun gør alt for at det skal blive godt og er man til lidt ekstra, er der også lejetøj. ^_^

Det bliver næsten bedre fra gang til gang så hun er bestemt flere besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun støtte 100 % op om de ovenstående kommentar, Grace er en vidunderlig kvinde med en fantastisk krop og et dejligt smil i et smukt ansigt. Hun er utrolig imødekommende og med hendes perfekte engelsk er det en fornøjelse at tale med hende. Man føler sig utrolig velkommende med der samme og det er tydligt at hun sætter en ære i at stedet er rent, pænt  og hyggeligt indrettet, hun gør også meget ud af sig selv med  sexet påklædning, håret, makeup og en sexet parfume. Hun gør alle de små ting for at man som kunde får en så god oplevelse som muligt og så er hendes massage fantastisk for slet ikke at tale om sexdelen, den bedst GFE oplevelse jeg har oplevet hos de GP jeg her besøgt. Så også de varmeste anbefalinger her fra en fantastisk oplevelse at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK Stallion skrev, den 24.9.2024 at 16:20:

Hej er der nogen som ved hvor Grace er blevet af ?

Hendes annonce er stadig at se på https://annoncelight.dk/showad/390422 men ikke opdateret siden 11/9 ! og hun svare ikke på beskeder og man kan ikke ringe !

Jeg ved det ikke, men mon ikke hun bare holder ferie, og kommer igen?

Hold øje med om annoncen bliver opdateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK Stallion skrev, den 24.9.2024 at 16:20:

Hej er der nogen som ved hvor Grace er blevet af ?

Hendes annonce er stadig at se på https://annoncelight.dk/showad/390422 men ikke opdateret siden 11/9 ! og hun svare ikke på beskeder og man kan ikke ringe !

Hun sagde hun smuttede væk i 3-4 måneder og kom tilbage igen der, så hold øje ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ClausHv

Gid andre udlændinge i Danmark fik samme behandling med at blive sendt ud når de f.eks har svindlet ældre mennesker eller andet kriminelt.

Grace er tilbage inden Jul tror jeg hun havde vidst arbejds tilladelse i et andet EU land.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ClausHv skrev, for 17 minutter siden:

Gid andre udlændinge i Danmark fik samme behandling med at blive sendt ud når de f.eks har svindlet ældre mennesker eller andet kriminelt.

Grace er tilbage inden Jul tror jeg hun havde vidst arbejds tilladelse i et andet EU land.

Handler jo ikke om hvad andre gør

Men om man har opholdstilladelse

I landet

Redigeret af B70

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...