sn57 743 Skrevet 9. August, 2024 Indrømmet jeg ser mange BDSM videoer og finder at, der efter min mening, er stor variation i dem. For mig er det vigtigt at den er ægte, altså at der piskes rigtig, at det gør ondt og alt det andet som sker i en BDSM er ægte Så betyder dominaen, ser kun videoer hvor det er en kvinde som dominerer, viser at hun gør det af lyst, at hun tydeligt ved og kan det hun gør. Dominaen må også godt være smuk/køn, seksuel og flot dresset. Slaven kan være kvinde eller mand, altid nøgen da en slave ikke må skjule noget. Hvis også slavens reaktioner vises er det bare bedre! Det er nogle af de for mig vigtige ting som gør en BDSM video bedre. Hvordan ser andre på det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 184 Skrevet 9. August, 2024 @sn57 - Jeg har tidligere (for mange år) også nydt at se SM-film, den gang man kunne leje dem. Senere kun som videoclip på nettet. Ligesom med dig har det også udelukkende været med Femdom som tema, og naturligvis kun den ægte vare. Jeg husker især nogle meget ekstreme tyske SM-film, en serie af film, der hed SVP-01...SVP-02... osv., hvor nogle af disse film blandt andet handlede om slavinden Kirsten og hendes Herskerinde Biggi og andre herskerinder. I dag kan de genfindes på EroProfile. Prøv at søg på SVP. Så var der også nogle japanske SM-film, der kunne være ret brutale, f.eks. med flere kvinder der gennempiskede en slave. Venlig hilsen Heliot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 9. August, 2024 (edited) @Heliot Husker så udemærket SVP videoerne, tyskerne og franskmændene har nok nogle af de bedste men i hårdhed er det nok de italienske og japanske som gør sig, så stærkt når en mand får en hård omgang af en kvinde eller flere. Glemmer vist de amerikanske fra DomClub, de er også gode Redigeret 9. August, 2024 af sn57 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 9. August, 2024 Jeg ser lidt af hvert i den genre, dog holder jeg mest af kvælevideoer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 184 Skrevet 9. August, 2024 henlan skrev, for 35 minutter siden: Jeg ser lidt af hvert i den genre, dog holder jeg mest af kvælevideoer. Jeg mindes én tysk video, hvor slaven på grum vis var hængt op med en lænke om halsen, så han lige akkurat kunne stå på tæerne. Og så blev han ellers pisket på forkroppen af Herskerinden, mens han anstrengte sig for at blive stående... uha..uha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 9. August, 2024 Heliot skrev, for 4 minutter siden: Jeg mindes én tysk video, hvor slaven på grum vis var hængt op med en lænke om halsen, så han lige akkurat kunne stå på tæerne. Og så blev han ellers pisket på forkroppen af Herskerinden, mens han anstrengte sig for at blive stående... uha..uha.. At spørge dig om et link er nok nyttesløst for kendte du det så havde du jo nok lagt det op? Hvor finder I de bedste BDSM/ SM videoer? Ved godt jeg selv startede med at omtale piske videoer men BDSM er så meget mere! Som Henlan ser jeg også lidt af hvert, pt er det catfight mellem 2 kvinder, men de er næsten alle sammen gamle og af dårlig kvalitet. Nogle forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 184 Skrevet 9. August, 2024 sn57 skrev, for 21 minutter siden: At spørge dig om et link er nok nyttesløst for kendte du det så havde du jo nok lagt det op? Hvor finder I de bedste BDSM/ SM videoer? Nogle forslag @sn57 - Jeg kan desværre ikke give dig et link. Jeg husker ikke, hvor jeg så omhandlede video. Tidligere har jeg især brugt før omtalte EroProfile og xHamster - plus nogle andre websteder, jeg ikke husker navnet på. Venlig hilsen Heliot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IFØ 36 Skrevet 9. August, 2024 Måske lidt off-topic, men jeg tager chancen... Jeg har en samling på ca. 100 dvd'er med Femdom og footfetish + en god del "kaviar" dvd'er med "Sperrgebiet". Der er også ca. 30 footfetich (pige/pige) fra "FM-concept". Nogen, der mangler en til samlingen - eller vil gense en klassiker? Velvidende, at dvd nok ikke er det mest nutidige medie, og at gratis clip er nemt tilgængelige, så har jeg dvd'er til salg. Forespørgsler og bud modtages. - IFØ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg