Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj:rolleyes: Håber i har en dejlig lørdag, for det har jeg i hvert fald:razz:

Jeg var på fint besøg ved den søde Mystify:wub: I hobro, super hyggelig sted hun har sig og nemt og finde en parkeringsplads

Det startede hyggeligt med jeg kom ind af døren og så fik sig et kram og kys og så afregning. Jeg fik os lige et hurtigt bad inden vi gik i gang skal os lige siges hun bor renligt:D 

Har man aldrig prøvet GFE før så kan hun helt sikkert anbefales som en første gang, hun kan os anbefales selvom man selvfølgelig har prøvet GFE før;) Hun er super hyggelig og venlig, helt nede på jorden, intet med og kigge på klokken og presse på, hun tager sig god tid med tingene og er super dygtig, hun gør alt til UG:D jeg vil ikke gå for meget i detaljer med selv agten da jeg ikke tænker det derfor folk læser den her anmeldelse:razz: kan kun siges at hun skal prøves. Kommer jeg igen? det kan du tro og har DU ikke allerede vært forbi så kom da afsted. 

Jeg tror det var det, har i nogle spørgsmål så smid da lige en kommentar med hvad jeg har glemt;)

(Hun tilbyder ikke cim)

https://annoncelight.dk/showad/319502
https://annoncelight.dk/profile/Mystify

Del dette indlæg

Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 2 timer siden:

På videoen i hendes profil er det uden gummi.  Er det noget hun gør med alle ?

Umiddelbart tænker jeg ikke det noget alle for mulighed for, jeg fik i hvert fald selv kondom på:) men tænker @MyZone kan give dig det mest præcise svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 3 timer siden:

Det KAN jo være en privatoptagelse, det er ikke nødvendigvis en betalende gæst, der har lavet filmen.

I hendes annonce står der: Når vi ses er samleje kun med kondom, oralsex er uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerførst tusinde tak for anmeldelsen :wub:

Det var dejligt at møde dig!

Jeg knalder ikke alle uden kondom. Det er de færreste mænd der får det privilegium :D

Kun mænd som jeg kender godt og som jeg har et længerevarende kendskab og relation til, som er testede og som jeg har tillid til og klare aftaler med, kan få lov.... ligesom jeg jo heller ikke optager video med alle mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cocacolazero skrev, den 11.8.2024 at 07:35:

Nej, det er det ikke. Læs mit uddybende svar længere nede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 11.8.2024 at 10:50:

Det KAN jo være en privatoptagelse, det er ikke nødvendigvis en betalende gæst, der har lavet filmen.

I hendes annonce står der: Når vi ses er samleje kun med kondom, oralsex er uden kondom.

Tak for at du forstår forskellen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MyZone skrev, den 11.8.2024 at 13:05:

Allerførst tusinde tak for anmeldelsen :wub:

Det var dejligt at møde dig!

Jeg knalder ikke alle uden kondom. Det er de færreste mænd der får det privilegium :D

Kun mænd som jeg kender godt og som jeg har et længerevarende kendskab og relation til, som er testede og som jeg har tillid til og klare aftaler med, kan få lov.... ligesom jeg jo heller ikke optager video med alle mænd. 

Dvs. at hvis jeg KUN besøger kvinder der knalder med kondom, så er det ikke dig jeg skal besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 9 timer siden:

Dvs. at hvis jeg KUN besøger kvinder der knalder med kondom, så er det ikke dig jeg skal besøge.

Godmorgen Allan :)

Jeg tror simpelthen ikke der findes nogen piger/kvinder, der ikke har én eller flere særlige mænd i deres liv. 

Men korrekt. Hvis du vil besøge én der 100% knalder alle partnere MED kondom, (husk at spørge om alle blow også er med kondom) så er det ikke mig du skal besøge :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, den 18.8.2024 at 22:55:

Må jeg spørge ind til, hvorfor dette kunne være en overvejelse, hvis du også selv skulle bruge kondom? Så er du vel selv beskyttet uanset hvad GP gør, eller har jeg misforstået noget? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
McMittens skrev, 1 time siden:

Må jeg spørge ind til, hvorfor dette kunne være en overvejelse, hvis du også selv skulle bruge kondom? Så er du vel selv beskyttet uanset hvad GP gør, eller har jeg misforstået noget? :rolleyes:

Også min tanke :blink::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
McMittens skrev, for 5 timer siden:

Ja det må du godt.

Men jeg har afsporet tråden en gang og med de straffe man får herinde for tiden, så må jeg hellere lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge søde Mystify. 
Kan sige med det samme, er man til nærvær, GFE samt en hyggelig, sød og sjov kvinde, er det stedet at komme. 
Kan kun istemme i koret af gode anmeldelser. Tak for en dejlig stund @MyZone  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tidligere rigtigt gerne, vil besøge hende. Men efter lidt SMS så gav hun udtryk for jeg nok var lidt for tyk. Det havde jeg mega respekt for, da vi så undgår pinligheder i døren. Undskyld jeg ikke holdt mig til emnet. Kommer jeg til Hobro igen, så vil jeg se efter et besøg, da der er røget 30kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...