Stenalder 18 Skrevet 13. August https://annoncelight.dk/showad/407850 https://annoncelight.dk/profile/Bunnyy Søgte på Thai piger i vejleområdet og faldt over Bunny i Kolding. Kunne ikke finde nogen anmeldelser og billederne så næsten for gode ud. Det er længe siden jeg har bidraget med noget herinde så det skulle prøves. Det var bestemt ikke en dårlig beslutning. Det gik let med at få en aftale i stand. Hun er en lille slank Thai med dejligt store bryster der er hjulpet lidt og et rigtig kønt ansigt. Billederne passer med virkeligheden så vidt jeg kunne se. Bad om at starte med det sjove og det kunne hun bestemt godt finde ud af. Er mest til GFE og eneste minus der, var at der ikke fulgte ordentlige kys med. Den afsluttende massage var over middel, ikke bare oliesjask, hun kunne godt tage ved trods størrelsen. Det besøg skal nok gentages 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 15. August Har kigget på annoncen et par gange, og synes også hun ser lækker ud... Hvor høj er hun hvis du skulle skyde? og passer alderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenalder 18 Skrevet 15. August Vil gætte på 160cm. Alderen er altid svær at vurdere, hun kunne godt være 30 men er nok lidt over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 16. August Hendes annonce er inaktiv, og hendes kontakt info er ikke på profilen, nogle der kan hjælpe i en pb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 16. August Den er aktiv nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 19. August En pige lige efter min smag. Hvad er der mulighed for under gfe fuld pakke. Er der kys inkluderet? - og er BJ godt og i lang tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenalder 18 Skrevet 19. August Fik masser af "omsorg" men ingen kys, ved ikke hvor grænsen går men var tilfreds da jeg gik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK Stallion 4 Skrevet 20. August Er der mulighed for anal hos hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenalder 18 Skrevet 20. August Hun skriver hun ikke tilbyder anal, spurgte ikke selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 7. September har også haft en virkelig dejlig oplevelse hos Bunny Kan varmt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 42 Skrevet 13. November Jeg kan lige tilføje et par noter fra min oplevelse med bunny. Det jeg fik var 60 min massage + hj 0-10 skala Massagen 8:Nu er det jo meget forskelligt hvad folk herinde kan lide af massage, så hav det i mente. Jeg synes den var god, tilpas hård, hun fik fat alle de rigtige steder og gjorde sig faktisk umage. Hånd jobbet var også godt. Der tog hun sig god tid (og det kom ca i midten i massagen) og virkede faktisk til at hygge sig med det. Pigen 8: Hun så sød ud, men oprigtigt er jeg lidt i tvivl om det var hende. Hun havde en tatovering på venstre skulder jeg ikke kan se på billederne (men de jo være af ældre dato). Og ærligt så er jeg sq dårlig til at genkende folk på billeder. Men selv om hun ikke sagde så meget (fik fornemmelsen af at hun er lidt introvert) var der rigtig god kemi. Alder passer nok så ca. (Måske et par år ældre, det er svært at sige). Stedet 8: en lejlighed der er ok diskret. Lidt offentlig indgang, men det er til en helt alm opgange hvor man sikkert bare skal besøge sin gamle tante. Gentagelse: ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg