Hop til indhold
Stenalder

Bunny i Kolding, en dejlig oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407850

https://annoncelight.dk/profile/Bunnyy

Søgte på Thai piger i vejleområdet og faldt over Bunny i Kolding. Kunne ikke finde nogen anmeldelser og billederne så næsten for gode ud. Det er længe siden jeg har bidraget med noget herinde så det skulle prøves. Det var bestemt ikke en dårlig beslutning.

Det gik let med at få en aftale i stand.

Hun er en lille slank Thai med dejligt store bryster der er hjulpet lidt og et rigtig kønt ansigt. Billederne passer med virkeligheden så vidt jeg kunne se.

Bad om at starte med det sjove og det kunne hun bestemt godt finde ud af. Er mest til GFE og eneste minus der, var at der ikke fulgte ordentlige kys med.

Den afsluttende massage var over middel, ikke bare oliesjask, hun kunne godt tage ved trods størrelsen.

Det besøg skal nok gentages:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kigget på annoncen et par gange, og synes også hun ser lækker ud...

Hvor høj er hun hvis du skulle skyde? og passer alderen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes annonce er inaktiv, og hendes kontakt info er ikke på profilen, nogle der kan hjælpe i en pb?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En pige lige efter min smag.

Hvad er der mulighed for under gfe fuld pakke.

Er der kys inkluderet? - og er BJ godt og i lang tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan lige tilføje et par noter fra min oplevelse med bunny. 

Det jeg fik var 60 min massage + hj

0-10 skala

Massagen 8:Nu er det jo meget forskelligt hvad folk herinde kan lide af massage, så hav det i mente. Jeg synes den var god, tilpas hård, hun fik fat alle de rigtige steder og gjorde sig faktisk umage. Hånd jobbet var også godt. Der tog hun sig god tid (og det kom ca i midten i massagen) og virkede faktisk til at hygge sig med det. 

Pigen 8: Hun så sød ud, men oprigtigt er jeg lidt i tvivl om det var hende. Hun havde en tatovering på venstre skulder jeg ikke kan se på billederne (men de jo være af ældre dato). Og ærligt så er jeg sq dårlig til at genkende folk på billeder. Men selv om hun ikke sagde så meget (fik fornemmelsen af at hun er lidt introvert) var der rigtig god kemi. Alder passer nok så ca. (Måske et par år ældre, det er svært at sige).

Stedet 8: en lejlighed der er ok diskret. Lidt offentlig indgang, men det er til en helt alm opgange hvor man sikkert bare skal besøge sin gamle tante.

Gentagelse: ja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...